بجنورد- مدیر تجاری مخابرات منطقه خراسان شمالی از تفکیک ترافیک داخلی و بین الملل در سرویس اینترنت پرسرعت این شرکت و کاهش ۵۰ درصدی تعرفه ترافیک داخلی خبر داد.

تعرفه ترافیک داخلی اینترنت پرسرعت مخابرات خراسان شمالی کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، گریانلو اظهار کرد: با هدف کاهش هزینه و افزایش سرعت دسترسی به سایت‌های داخلی، تفکیک ترافیک بین‌الملل از ترافیک داخلی در ۱۵ منطقه از مناطق مخابراتی سراسر کشور از جمله در مخابرات استان  به طور کامل اجرایی شده و در سایر مناطق باقی‌مانده در حال اجرا است.

وی افزود: طرح تفکیک ترافیک داخلی از بین‌الملل با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای اجرای مصوبه ۲۳۷ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از اواسط  اردیبهشت ماه سال جاری از سوی شرکت مخابرات ایران به مناطق مخابراتی در سراسر کشور ابلاغ شد که خوشبختانه مخابرات خراسان شمالی به عنوان یکی از اولین استانها بلافاصله این طرح را در استان اجرایی کرد.

وی خاطر نشان کرد : با اجرای این مصوبه در مناطقی که تفکیک ترافیک بین‌الملل از ترافیک داخلی صورت پذیرفته، قیمت تعرفه داخلی ۵۰ درصد از تعرفه بین‌الملل ارزان تر محاسبه می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: مشتریانی که از سایت‌های داخلی استفاده می‌کنند، می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر از حجم اینترنت بیشتر استفاده کنند به طور مثال در صورت استفاده مشترک از سایتهای داخلی به میزان ۴ گیگ ، تنها به مقدار ۲ گیگ از حجم مصرفی مشترک کسر می شود.

مدیر تجاری مخابرات استان همچنین گفت:بر اساس این ابلاغ ، ۲۵ درصد حجم اضافی مربوط به مصوبه ۲۳۷ سازمان تنظیم مقررات در محاسبه ترافیک مشترکین حذف شده و مبنای محاسبه مشترکین مجموع ارسال و دریافت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.