نکا - نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: انتخابات اخیر شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری با وحدت کلمه به پیش رفت و در ادامه راه باید رفع مشکلات مردم و جامعه با قوت بیشتری دنبال شود.

رفع مشکلات مردم و جامعه با قوت بیشتری دنبال شود/ رئیس‌جمهور باید زمینه رضایت مردم را فراهم کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، آیت‎الله نورالله طبرسی در گردهمایی بزرگ ائمه جمعه استان مازندران با موضوع نقش ائمه جمعه و فرهنگ‌سازی در عرصه تولید و اشتغال در مصلی امام خمینی(ره) نکا اظهار کرد: اهمیت انتخابات اهمیتی بسیار بالا است که دشمن در پی رخنه در این انتخابات بود و مردم با حضور حداکثری خود برنامه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی افزود: سفارش به کار، تأکید بر کار و تلاش با انگیزه، برطرف کردن مشکلات کشور، توجه به روستاها و اقشار ضعیف، برخورد با فساد از مسائلی است که در ادامه راه باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ائمه جمعه در کنار مردم و مسؤولان هستند و تلاش دارند که با کمک هم کارها رونق یابد، گفت: باید مشکلات در سایه برادری و تلاش برای کاهش مشکلات انجام و همه ما برای رشد و توسعه اقتصادی تلاش کنیم.

طبرسی ادامه داد: در سال  جدید نخستین همایش ائمه جمعه بود و موضوع بحث براساس آنجه نظر رهبری در ابتدای سال بوده و شعار سال بر همین اساس بوده است؛ تولید و اشتغال انتخاب شد.

وی افزود: مشکلات مختلف در جامعه وجود دارد و  باید مشکلات جدی گرفته شود که با توجه به ظرفیت خوب در حوزه‌های مختلف در استان پراستعداد مازندران باید تولید و اشتعال جدی گرفته شده و مدیریت انقلابی لحاظ شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان داشت: همه ادارات و ائمه جمعه باید با اسباب فرهنگی لازم وارد کار شوند و تولید و اشتغال را به سرمنزل مقصود برسانند.

طبرسی با اشاره به انتخابات اخیر و حضور پر شور مردم رد پای صندوق‌های رأی گفت: حضور فعال و شکوه ماندنی و تاریخی انتخابات بیانگر مردم‌سالاری دینی مردم است که بعد از گذشت بیش از 38سال از انقلاب همچنان پای ارزش‌های انقلاب هستند و بیش از 41 میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند  و مردم‌سالاری دینی و دموکراسی دینی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: مردم به شهدا و امام و رهبری و ندای رهبر گوش فرا دادند و اکنون رئیس جمهور باید تلاش کند تا بتواند رضایت مردم را فراهم آورد و برای رفع مشکلات تلاش کند و مایه خوشحالی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم ما با این حضور در انتخابات بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند و انتخابات طوری در دنیا منعکس شد که اقتدار ایران بار دیگر به نمایش گذاشته شد و ابن وحدت کم‌نظیر و انسجام ستودنی باید برای همیشه باقی بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.