مهاجم اتلتیکومادرید بالاخره نسبت به حضورش در منچستریونایتد اعتراف کرد.

آنتوان گریزمان: تا دو هفته دیگر به منچستر یونایتد پاسخ می دهم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از آس، آنتوان گریزمان پس از مراسم خداحافظی از ویسنته کالدرون خبرساز شد. این مهاجم فرانسوی پس از خداحافظی اتلتیکومادرید با ورزشگاه خانگی، در یک برنامه تلویزیونی فرانسوی به آینده‌اش اشاره کرد.

یان بارتس که مجری این برنامه بود، از مهاجم اتلتیکو سوالی در مورد پیوستنش به منچستریونایتد پرسید و گریزمان صادقانه به آن جواب داد. او گفت‌: تا دو هفته آینده در این‌باره تصمیم گیری خواهم کرد.

مجری فرانسوی پرسید که احتمال حضورش در فصل آینده در منچستریونایتد وجود دارد یا نه که بازیکن اتلتیکو در پاسخ به او گفت‌:  بله احتمال دارد. سپس بارتس احتمال حضورش را از صفر تا ۱۰ پرسید و مهاجم فرانسوی گفت‌: ۶ از ۱۰.

باشگاه اتلتیکو تابستان سال گذشته قرارداد گریزمان را تمدید کرد تا به پیشنهادات برای جذب این بازیکن پایان بدهد. با این حال بازهم یونایتد خواهان مهاجم فرانسوی بود. بعد از پخش این برنامه، نسبت به این اظهارات واکنش‌هایی نشان داده شد که برادر گریزمان یکی از آنها بود. او که طرفدار منچستریونایتد است، این مصاحبه را در توییترش بازنشر داد و ابراز خوشحالی کرد.

در این مصاحبه گریزمان تنها جدایی‌اش را به خاطر حضور در یونایتد عنوان و عنوان کرد احتمال ماندنش در اتلتیکو بیشتر از ترک این تیم است. او در این‌باره به بارتس گفت‌: احتمال ماندنم در اتلتیکو هفت از ۱۰ است.

او همچنین به حضور در رئال مادرید اشاره کرد و گفت‌: رفتن به مادرید؟ همکاری با زین الدین زیدان؟ صفر از ۱۰.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.