۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 532267

سرمربی رم هرگونه گمانه‌زنی درباره آینده اسطوره تیمش را رد و عنوان کرد اطلاعی از وضعیت او و تصمیمش ندارد اما مشخص نیست او در این زمینه راست می‌گوید یا نه.

وضعیت نامشخص فرانچسکو توتی برای فصل بعد

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، با توجه به اینکه فقط یک هفته‌ تا پایان سری A  زمان باقی است، هنوز آینده فرانچسکو توتی در رم مشخص نیست. خیلی‌ها از خداحافظی این بازیکن سخن می‌گویند و عده‌ای نیز بر این باور هستند که توتی همچنان می‌خواهد به فوتبالش ادامه بدهد.

بازی آخر رم در سری A در خانه و برابر جنوا برگزار خواهد شد. بازی که می‌تواند آخرین حضور فرانچسکو توتی بعد از ۲۵ سال در این تیم باشد. به همین خاطر تمام بلیت‌های مسابقه به فروش رفته است تا ۶۸ هزار هوادار رم از نزدیک این بازی را تماشا کنند.

لوچانو اسپالتی درباره وضعیت این بازیکن گفت‌: این خود توتی است که باید برنامه‌اش را برای آینده بگوید. اطلاعی از وضعیت او ندارم. اکنون هدف من و توتی این است که رم بتواند این هفته‌ پیروز شود و سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان اروپا را دریافت کند. این اصلی‌ترین هدف ما در هفته‌ پایانی سری A  است. بعد از این بازی فکر می‌کنم زمان مناسبی خواهد بود که توتی برنامه‌اش را برای آینده خود اعلام کند. باشگاه به هر تصمیمی که او بگیرد، احترام خواهد گذاشت. این تنها چیزی است که می‌توانم آن را تایید کنم.

به نقل از ایسنا، چند هفته پیش بود که اسپالتی در مورد خداحافظی توتی از رم صحبت کرده بود اما چند روز بعد توتی اعلام کرد هنوز چیزی مشخص نیست. به همین دلیل برخی‌ها می‌گویند اسپالتی قصد دارد توتی را وادار به بازنشستگی کند.

فرانچسکو توتی در این فصل ۱۷ بار برای تیمش به میدان رفت و توانست دو گل به ثمر برساند تا رم در رده دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. آنها در حال‌ حاضر با یک امتیاز بیشتر از ناپولی در صدر جدول قرار دارند و امیدوار هستند با پیروزی در هفته‌ آخر برابر جنوا نایب قهرمانی خودشان را قطعی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.