معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ازاد اسلامی بخشنامه غیرمجاز بودن تداخل تحصیلی دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی را ابلاغ کرد.

تداخل تحصیلی دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی در دانشگاه آزاد مجاز نیست

   به گزارش «قدس آنلاین»،  فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ازاد اسلامی، با توجه به مصوبه جلسه هیات رئیسه دانشگاه درخصوص ثبت نام و تداخل تحصیل برخی از دانشجویان در مقاطع کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) بدون داشتن مدرک در واحدها و مراکز دانشگاهی و با تاکید بر رعایت مقررات و قوانین آموزشی دانشگاه، بخشنامه غیرمجاز بودن تداخل تحصیلی دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی را ابلاغ کرد.

 براساس این بخشنامه، تداخل تحصیلی و ثبت‌نام صرفاً با مدرک پایه معتبر امکان‌پذیر بوده و افرادی که در مقاطع کاردانی و کارشناسی (با آزمون و بدون آزمون) پذیرفته شده‌اند و دارای تداخل تحصیلی (یک ترم و بیش از یک ترم) هستند، مجاز به ادامه تحصیل نیستند.

بر همین مبنا و طبق این بخشنامه، افرادی که دارای تداخل تحصیلی بیش از یک ترم بوده و تا پایان دوره تابستان ۹۵-۹۴ تمامی دروس مصوب دوره را گذرانده و مدرک پایه معتبر و مورد قبول دانشگاه را ارائه کرده‌اند، آخرین وضعیت تحصیلی و تصویر برابر اصل شده مدرک پایه معتبر آن‌ها با معرفی افراد مسئول ثبت نام آن‌ها، به سازمان مرکزی (اداره کل امور آموزش و گسترش دانشگاه) ارسال شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.