اماراتی‌ها براین باور هستند که العین بازی خوبی را برای استقلال به نمایش گذاشت و تنها بدشانسی و تراکم حریف در خط دفاعی باعث شد تا آنها بازنده شوند.

بازتاب برد استقلال در سایت باشگاه العین

به گزارش قدس آنلاین، در یکی از حساس ترین بازی‌های  دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا استقلال در ورزشگاه آزادی از العین پذیرایی کرد که این دیدار با یک گل به سود نماینده ایران به پایان رسید.

سایت باشگاه العین با وجود شکست این تیم از عملکرد بازیکنان خود راضی است و بدشانسی را عامل شکست خوردن این تیم می‌داند.

این سایت اماراتی با این تیتر" العین آماده جبران شکست برابر استقلال" نوشت: «العین بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. این تیم توپ و میدان را در اختیار داشت و وضعیت بهتری نسبت به میزبان خود داشت. شاگردان مامیچ شخصیت خود را به حریف تحمیل کردند و با انضباط تاکتیکی و توازن در خط حمله و دفاع بازی کردند. آنها هر چند شکست خوردند اما نمایش قابل قبولی داشتند.»

در ادامه گزارش این سایت آمده است: «العین فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خود خلق کرد اما تراکم حریف در کارهی دفاعی و بدشانسی باعث شد تا این تیم نتواند به گل برسد. استقلال در این دیدار به دنبال گل نخوردن بود. با وجود این که العین در دقیقه 77 یک بازیکن خود را اخراج شده دید اما  این باعث نشد تا ضعیف‌تر شود بلکه بازیکنان استقلال را وادار به عقب کشیدن کرد. شاگردان مامیچ نزدیک بود که به تساوی برسند اما برخورد توپ با دست محمد احمد باعث شد تا داور چینی پنالتی‌ تشخیص دهد و رضایی آن را تبدیل به گل کند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.