اهواز-رییس فدراسیون قایقرانی گفت:باتوجه به این پتانسیل های موجود استان از ۱۲۰ ورزشکار حاضر در اردوهای تیم‌ملی، تنها یک سهم ازآن استان خوزستان است.

خوزستان تنها یک سهمیه در اردوهای تیم ملی قایقرانی دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ‌غلامرضا امینی در مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی استان که امروز (سه‌شنبه) در محل اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد،  با اشاره به شروع قایقرانی در ایران از استان خوزستان، اظهار کرد: امیدوارم طبق وعده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اولین مدرسه تخصصی قایقرانی نیز در این جا راه‌اندازی شود.

وی افزود: رشته قایقرانی دارای ۱۲۰ مدال در سطح دنیا است  واینکه خوبی این رشته این است که دختران ما برای انجام این رشته ورزشی هیچ محدودیتی ندارند و حتی می‌توانم به جرات بگویم شاید در مسابقات پیش روی جاکارتا، دختران ایرانی مدال‌های خوشرنگ‌تری از پسران‌مان خواهند گرفت.

رئیس فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: ما دومین فدراسیون از نظر  تعداد مدال، در اینچوان بودیم و ۹ مدال کسب کردیم.

امینی با بیان اینکه  مشکل اعتباری در فدراسیون نداریم و همچنین هیچ برنامه‌ای هم روی زمین نمانده است، گفت:  می‌توانیم از نظر تجهیزاتی به استان‌ها و شهرستان‌ها نیز کمک کنیم.

وی بااشاره به اینکه ۱۰‌ استان در اینچوان مدال‌آور بودند، در حالی که تنها یک سد آبی داشتند تاکید کرد: ولی خوزستان از منابع آبی بیشتری برخوردار است و مطمئنا با حمایتی که در ادامه از این استان می‌شود، به روزهای خوب خود برمی‌گردد.

رییس فدراسیون قایقرانی بابیان اینکه متاسفانه که از ۱۲۰ ورزشکار حاضر در اردوهای تیم‌ملی، تنها یک سهم ازآن استان خوزستان است گفت: وی این هم با همت خودش بوده است.

امینی ضمن ابرازامیدواری بیان کرد: امیدوارم خوزستان به آن چه می‌خواهد، برسد. همچنین استان خوزستان درآینده جزء لیست ۱۰ استان ما جهت حضور در مسابقات جاکارتا و المپیک ۲۰۲۰، قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.