یزد - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: درآمد حاصل از فروش انرژی الکتریکی فقط بخشی از هزینه سرمایه گذاری صنعت برق را تامین می کند واین صنعت برای بقا به سرمایه گذاری کلانی نیاز دارد .

صنعت برق نیاز به سرمایه گذاری کلان دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا صحتی پیش از ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از بانوان برگزیده مدیریت مصرف برق استان اظهارداشت: صنعت برق ، متکی به درآمدهای عمومی  بوده و امید است با مدیریت مصرف بهینه برق، زمینه تولید ، اشتغال و رشد اقتصادی با استفاده از ظرفیت های انرژی الکتریکی در کشور و استان فراهم شود .

وی افزود: مدیریت مصرف برق به‌عنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی می باشد و ما باید استفاده بهینه مصرف را کاهش دهیم، چراکه در حال حاضرما  دو برابر مصرف جهانی برق مصرف می‌کنیم.

این مسئول خاطر نشان ساخت: پیش‌بینی می‌شود، با مصرف صحیح  ۴۰ درصد از این میزان مصرف را با مدیریت خانگی کاهش داد. 

صحتی تصریح کرد: بانوان نقش مهمی و تاثیرگذاری در مصرف بهینه برق دارند وزنان به عنوان همسر و مادر و مدیر برنامه ریزی اقتصادی خانواده نقش مهمی در چگونگی مصرف انرژی ها دارند.

وی با ارائه توضیحاتی درباره شیوه استخراج مشترکین کم‌مصرف جهت تجلیل و خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌شود، از کاهش هزینه مصرف‌کنندگان برق خبر داد. 

این همایش با هدف آشنایی با مدیریت اقتصادی بانوان در منزل، نقش نظارتی آنان در مدیریت مصرف برق در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور یکهزار و ۵۰۰ نفر از مشترکین خوش حساب ، صرفه جو و مشترکینی که قبوض خود را بصورت الکترونیکی پرداخت کرده بودند برگزار و در آن از ۵۰۰ بانوی برگزیده مدیریت مصرف برق تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.