باشگاه سپاهان با انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی، به موقع وارد بازار نقل و انتقالات شد اما تاکنون تنها دو بازیکن جذب شده‌اند و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

کرانچار چه بازیکنانی را برای سپاهان می‌خواهد

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه سپاهان اصفهان بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل کابوس‌وار، همکاری‌اش را با زلاتکو کرانچار دوباره از سر گرفت و هواداران اصفهانی امیدوارند با بازگشت این مربی کروات، تیمشان به روزهای اوج خود بازگردد. کرانچار نیز با علم به انتظار باشگاه و هواداران برای کسب عنوان قهرمانی، به دنبال جذب مهره‌های تاثیرگذار و ستاره لیگ ایران است. این مربی بعد از اعلام فهرست مازاد و بازیکنان مورد نظرش، ایران را ترک کرده و قرار است بیست و سوم خرداد به ایران بازگردد.

بنابراین باشگاه در غیاب او مذاکره با بازیکنان را آغاز کرده و در یک هفته اخیر موفق به امضای قرارداد با دو بازیکن یعنی شاهین ثاقبی بازیکن فصل پیش ملوان بندرانزلی و سیاوش یزدانی بازیکن فصل پیش پیکان تهران شده است. همچنین قرارداد لی اولیویرا دروازه‌بان برزیلی سپاهان پیش از شروع فصل نقل و اننتقالات تمدید شده بود.

همچنین خیال سپاهانی‌ها از ماندن احسان حاج صفی راحت بوده و این بازیکن نیز به باشگاه اعلام کرده است بعد از اردوی تیم ملی قراردادش را تمدید می‌کند.

همچنین دو بازیکنی که در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی پیرامون حضورشان در سپاهان مطرح شده، عزت الله پورقاز و سعید آقایی است؛ با این وجود مسئولان باشگاه هر گونه توافق با این دو بازیکن را تکذیب می‌کنند. به نظر می‌رسد وجود چند پیشنهاد برای پورقاز و آقایی باعث شده مبلغ پیشنهادیشان برای بستن قرارداد بالا برود و همین موضوع سپاهان را در جذب آن‌ها مردد کرده است.

رامین رضائیان نیز گفته می‌شود از سوی سپاهان پیشنهاد دریافت کرده اما سرپرست تیم چندی پیش در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد کرانچار این بازیکن را نمی خواهد.

از طرفی با اعلام لیست مازاد از سوی زلاتکو کرانچار مشخص شد فرید کریمی بهزادی، سیدجلال عبدی، طالب ریکانی، محمد روشندل و علی احمدی جایی در سپاهان ندارند اما تاکنون تنها جدایی فرید کریمی از جمع سپاهان قطعی شده است. این بازیکن با قراردادی دو ساله به نفت آبادان پیوست.

روی نیمکت سپاهان نیز باید منتظر برخی تغییرات باشیم، هر چند کرانچار در بدو ورودش به اصفهان از علاقه‌اش به همکاری با محرم نویدکیا و محمود کریمی خبر داده بود اما تاکنون تنها کریمی به عنوان تنها دستیار ایرانی سرمربی سپاهان مطرح است.

مهدی اخوان در این مورد به خبرنگار ایسنا گفت: آقای کرانچار با محمود کریمی صحبت‌هایی داشته است اما در مورد نویدکیا، مذاکره‌ای نبوده است. در بخش بازیکن نیز تنها قرارداد شاهین ثاقبی در هیات فوتبال ثبت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.