اهواز-مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همیشه از دغدغه‌های مجموعه برنامه‌ریزی استان، رشته قایقرانی بوده است و متاسفانه در بخش برنامه‌ریزی برای این رشته با ضعف مواجه بوده‌ایم.

 رشته قایقرانی از دغدغه‌های مجموعه برنامه‌ریزی استان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی استان که امروز (سه‌شنبه) در محل اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه همیشه از دغدغه‌های مجموعه برنامه‌ریزی استان، رشته قایقرانی بوده است اظهار کرد: متاسفانه در بخش برنامه‌ریزی برای این رشته با ضعف مواجه بوده‌ایم.

وی افزود: آن چیزی که در آینده پیش روی ما قرار دارد، این است که می‌توانیم شاهد روزهای خوبی برای قایقرانی خوزستان باشیم. رشته قایقرانی جزو پنج اولویت اول ما است.

احداث مدرسه تخصصی قایقرانی در اهواز

وی ادامه داد: با توافقی که با رییس فدراسیون داشتیم، قرار است اولین مدرسه تخصصی قایقرانی کشور در استان خوزستان تاسیس شود و همین جا قول می‌دهم که بودجه ساخت آن در اعتبارات سال 96 مشخص شود و با مشخص شدن پیمانکار، کار راه‌اندازی آن نیز انجام خواهد گرفت.

مدیر کل ورزش وجوانان خوزستان بابیان اینکه  حیف است که خوزستان با داشتن بزرگانی همچون خانم قلمبر و در حالی که در کنار او می‌شود چندین قلمبر دیگر پرورش داد، وضعیتش به این صورت باشد.عنوان کرد: از همه می‌خواهم که به رییس جدید هیات کمک کنند.

حیدری اظهار کرد:استان خوزستان آماده میزبانی اردوهای تیم‌ملی، کلاس‌های داوری در هر سطح و جشنواره استعدادیابی هستیم.

تشکیل کارگروه قایقرانی

وی بیان کرد: درصددیم تا کارگروه قایقرانی را با وجود دستگاه‌هایی همچون آب و برق، سپاه، منطقه آزاد و سایر تشکیل دهیم تا همه با هم یک کار تخصصی و هماهنگ را انجام دهیم و در نهایت قایقرانی از انزوا خارج شود.

مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان ضمن تبریک به محمد عصاره طاهری گفت: به هر حال وی به عنوان رییس جدید هیات باید برنامه‌ریزی کند تا این رشته به جایگاه اصلی خود برگردد.

حیدری یادآورشد: پیکره ورزش خوزستان همیشه یک نقیصه را به همراه داشته و آن هم عدم فعالیت هیات قایقرانی بوده است؛ در حالی که قایقرانی از مهم‌ترین و پرمدال‌ترین رشته‌ها است و می‌تواند خوزستان را در جایگاه خوبی قرار دهد.

وی اظهار کرد: استان خوزستان باوجود این همه ظرفیت و منابع خدادادی و همچنین چندین دریاچه و رودخانه و دسترسی به دریاها و آب‌های آزاد، در این رشته بلاتکلیف است و در آن جایگاهی که شایسته آن است، قرار ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.