قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: واردات بی‌رویه کمر صنایع داخلی و اشتغال را شکسته است و افزایش اشتغال در گرو ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی است.

افزایش اشتغال در گرو ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حمیدرضا خانپور صبح سه شنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی شرکت شهرک های صنعتی قزوینکه با حضورمشاور مدیرعامل و مدیرروابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار شد پیروزی ملت ایران در انتخابات را تبریک گفت.

وی در ادامه به نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی اشاره کرد و گفت: با نهادینه شدن این فرهنگ شاهد تقویت صنعت و اشتغال‌زایی هرچه بیشتر جوانان خواهیم بود.

خانپور در ادامه گفت: شعار امسال مقام معظم رهبری، ضرورت توجه هرچه بیشتر به صنایع کوچک و متوسط و ارتباط موثر اهالی صنعت و تولید با رسانه ها برای انعکاس اخبار امید بخش به مردم را دوچندان می کند.

این مسئول در ادامه با اشاره به تشکیل شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی در سطح کشور و استان ها، گفت: این شورا می کوشد تا با استفاده از ظرفیت رسانه ها، مردم را با ظرفیت‌های بخش صنعت و تولید کشور و استان آشنا کرده و ضمن امیدآفرینی در بین جامعه،توجه مردم را نسبت به ضرورت استفاده از کالای داخلی و حمایت از تولید جلب کند.

وی اظهار کرد: از ظرفیت این شورا و همچنین سایر رسانه های استان و همچنین صداوسیما می توان برای معرفی قابلیت های سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران داخلی و خارجی استفاده کرد.

خانپور در ادامه با اشاره به عزم مدیریت ارشد استان قزوین برای حل مشکلات و موانع بخش صنعت،گفت: در همین رابطه از سال گذشته هر هفته یک روز به نام صنعت در استان نام گذاری شد و به این ترتیب هر چهارشنبه استاندار به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اقتصادی و مدیران بانک ها به واحدهای صنعتی مراجعه کرده و با بازدید از آنها مشکلات و درخواست صاحبان صنعت را مورد بررسی قرار می دادند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ماحصل این بازدیدها که با همراهی اصحاب رسانه و انعکاس مناسب اخبار مربوط به این رویداد صورت می گرفت،حل مسائل و مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی بود که این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در نشست های چهره به چهره صنعتگران با مدیران استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز بسیاری از مشکلات بخش صنعت در قزوین مرتفع شد که این اقدام با انعکاس اخبار امید بخش رسانه ها همراه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.