فرانک پروو که ۴۰ سال پیش برندِ معروفِ PROVOST را پدید آورده در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری شخصا در ایران حضور یافت تا اولین سالن آرایشی خود در ایران را افتتاح کند.

افتتاح سالن‌های آرایشِ فرانسوی در بالای شهر تهران + جزئیات

 به گزارش قدس آنلاین،   provost برند فرانسوی سالن‌های زیبایی است که طبق اطلاعاتی که به دست آورده است این برند فرانسوی که دارای محصولات تخصصی مو نیز هست، مدتی قبل به طور رسمی اولین سالن خود را در تهران افتتاح کرده است.

فرانک پروو که ۴۰ سال پیش این برند را پدید آورده در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری شخصا در ایران حضور یافت تا اولین سالن آرایشی خود در ایران را افتتاح کند. اولین سالن از سالن های زنجیره ای PROVOST در یکی از خیابان‌های شمال شهر تهران افتتاح شده و از ششم اردیبهشت نیز به طور رسمی از مشتریان خود دعوت کرده تا به این سالن مراجعه کنند.

بعد از راه اندازی برندهای ال سی ترک و نمونه های مشابه، حالا نوبت برند سالن آرایشی فرانسوی است تا یکی دیگر از گره های اقتصادی و معیشتی مردم را باز کند!

به نظر می رسد، دستاوردهای دیگری از برجام و تعامل با دنیا هم در راه است، و آن تأسیس سالن‌های آرایشی و استفاده محصولات و تبلیغات آن‌ها در این سالن‌ها است!

منبع: نسیم آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.