اهواز-رئیس جدید هیات قایقرانی خوزستان مطرح کرد: اگر بخواهیم رشته قایقرانی را در استان به صورت حرفه ای شروع کنیم،  ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

قایقرانی خوزستان نیازمند سرمایه گذاری ۳ میلیارد تومانی است

محمد عصاره طاهری در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه برای هدایت هیات  قایقرانی استان نیز یک برنامه کوتاه مدت یک ساله و بلندمدت سه ساله خواهیم داشت اظهار کرد: برنامه کوتاه مدت در بحث سخت افزاری و نرم افزاری شهرستان ها و بخصوص مرکز استان اهواز است.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم یک باشگاه مرکز که در واقعا یک سایت اداری استان که لازمه آن است که کنار رودخانه باشند با حمایت مدیرکل ورزش وجوانان استان راه اندازی کنیم.

رئیس جدید هیات قایقرانی خوزستان ادامه داد:سایت باید در محل تمرینات  باشد چرا که نیاز  است اشرافیت بر کار داشته باشیم.

عصاره طاهری عنوان کرد: در کنار این سایت باشگاهی نیز طبق قول افشین حیدری اولین مدرسه تخصصی قایقرانی در اهواز راه اندازی به زودی می شود.

ورزش قایقرانی به خوبی معرفی نشد

وی بااشاره به اینکه بیش از ۸ سال ورزش قایقرانی استان خوزستان علیرغم پتانسیل های بسیار بالایی که در این ورزش وجود داشت اظهار کرد: متاسفانه آن طوری که باید وشاید از طریق هیات معرفی نشده است.

رئیس جدید هیات قایقرانی خوزستان بیان کرد: انتظار می رود طبق قولی که مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان دادند و با حمایت وی بتوانیم در برنامه ی کوتاه مدت یک ساله این ورزش را به نحوه شایسته در استان معرفی کنیم.

عصاره طاهری سایر برنامه های این هیات را برگزاری و میزبانی مسابقات استانی و کشوری، قهرمانی پرور، میزبانی اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف آب های آرام و خروشان، کاناپولو و تورینگ در شش ماهه دوم سال ۹۶ عنوان کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آمار ورزشکاران سازمان یافته رشته قایقرانی چند نفراند اظهار کرد: ورزشکاران سازمان یافته شهرستان اهواز ۵۰ خانم و آقا خواهند بود اما شهرستان ها به دلیل تغییرات در مدیریت آنها آمار دقیقی در این باره موجود نیست و تا هفته آینده نیز آمار تمامی ورزشکاران فعال و سازمان یافته این رشته مشخص خواهد شد.

رئیس جدید هیات قایقرانی خوزستان ادامه داد: شهرستان های فعالیت خود را دارند اما نیاز است تجهیزات بروزی به آنها برسانیم تا بتوانند پا به پای ورزشکاران دیگر خود را بالا بکشند.

عصاره طاهری درباره شهرستان های فعال در این رشته گفت: بجز شهرستان اهواز نیز آبادان، اندیمشک، دزفول، شوشتر، خرمشهر، ماهشهر و بندرامام در حال حاضر در رشته قایقرانی فعال هستند و نیاز است که در این برنامه کوتاه مدت آن ها را تجهیز کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چه میزان اعتبار نیاز است تا ورزش قایقرانی به صورت حرفه ای شروع شود اظهار کرد: اگربخواهیم رشته قایقرانی در استان به صورت حرفه ای شروع شود، ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.