رئیس هیئت مدیره تراکتورسازی از اضافه شدن سردار باران چشمه به هیات مدیره این باشگاه خبر داد.

تغییر در هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی/ آجورلو ماندنی شد

به گزارش قدس آنلاین، غلام عسگر کریمیان در گفت‌وگو با آناج درخصوص جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: بر اساس دعوت انجام شده از اعضا جلسه هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی پیش از ظهر امروز با حضور اکثریت اعضاء تشکیل شد.

وی افزود: سردار باران چشمه، مدیرکل تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه منصوب شده و در جلسه امروز حضور داشت.

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: تیم تراکتورسازی با تکیه بر پشتوانه حمایت قاطع هواداران پرشور و میلیونی خود، همچون گذشته با قوت تمام به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کریمیان درباره ادعای ناصر شفق مبنی بر مالکیت باشگاه تصریح کرد: وی اگر ادعای مالکیت دارد ضروری است به باشگاه مراجعه کرده و ادعای خود را ثابت کند.

وی با تکذیب شایعات مطرح شده در خصوص تغییر مدیرعامل باشگاه تاکید کرد: آجورلو با حمایت هیئت مدیره، فعالیت خود به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی را ادامه می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره تراکتورسازان در خصوص انتخاب سرمربی این تیم نیز اظهار داشت: سرمربی فصل آینده تیم به زودی قطعی شده و به هواداران معرفی می‌گردد که به احتمال بسیار بالا از مربیان داخلی خواهد بود.

کریمیان در پایان درخصوص واگذاری باشگاه به بخش خصوصی خاطرنشان ساخت: به محض آماده شدن بستر، باشگاه تراکتورسازی به مردم منتقل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.