تقریبا مشخص شده است که ارنستو والورده، مربی کنونی اتلتیک بیلبائو از فصل بعد هدایت بارسلونا را بر عهده خواهد داشت.

انتشار جزییات توافق بارسلونا با سرمربی جدید

به گزارش قدس آنلاین، والورده و باشگاه بارسلونا دو هفته قبل، پیش قراردادی امضا کردند با این شرط که تا ۳۱ ماه می(۸ روز دیگر)، هر یک از طرفین می توانند توافق را برهم زده و پیش قرارداد را لغو کنند ولی بعید به نظر می رسد که این اتفاق بیفتد.

به نظر می رسد که پس از گمانه زنی های بسیار، حالا با قاطعیت می توان گفت که والورده سر مربی فصل بعد بارسا خواهد بود. نشریه موندودپورتیوو امروز جزئیاتی از قرارداد والورده با بارسا را نیز فاش ساخت.

طبق ادعای این منبع معتبر، قرارداد والورده سه ساله ولی مشروط خواهد بود؛ به این صورت که در سال سوم، دو طرف بر سر ادامه همکاری پای میز مذاکره خواهند نشست. خبر رسمی نیز قرار است دوشنبه عصر اعلام شده و معارفه والورده هم در نوکمپ انجام خواهد شد.

همچنین جان آسپیاسو و خوزه آنتونیو پوزکانو نیز به عنوان دستیار و مربی بدنساز، والورده را در امر هدایت بارسا یاری خواهند کرد.

والورده ۵۳ ساله، بین سال های ۱۹۸۸ و ۱۹۹۰، در بارسلونای یوهان کرویف حضور داشت. او سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ با بیلبائو به فینال کوپا دل ری راه یافت و هر دو بار از بارسا شکست خورد. البته بیلبائو در سوپرکاپ اسپانیای ۲۰۱۵ توانست با پیروزی ۵-۱ بر بارسا در مجموع دو بازی رفت و برگشت، انتقام دو شکست فینال را بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.