سرمربی تیم لخویای قطر گفت: امروز شاهد رقابت دو تیم قدرتمند بودیم.

بلماضی: نتیجه خوبی برابر پرسپولیس گرفتیم/ آماده صعود می شویم

به گزارش قدس آنلاین، جمال بلماضی پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: امروز شاهد رقابت دو تیم قدرتمند بودیم. هر دو تیم موقعیت گل داشتند، اما این موقعیت‌های گل زیاد هم نبود. هر تیمی می‌توانست گل اول را بزند، شانس پیروزی داشت.

سرمربی لخویا در خصوص اینکه باتوجه به نتیجه بازی رفت، فکر می‌کند در بازی برگشت کدام تیم شانس بیشتری برای صعود داشته باشد، گفت: توانستیم این بازی را خارج از خانه به پایان برسانیم. بازی بعدی در خانه ماست که امتیاز مهمی برای ما محسوب می‌شود. البته می‌دانم بازی مهمی برای ما خواهد بود، اما خودمان را آماده می‌کنیم تا بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

بلماضی در پاسخ به این سؤال که آیا تمرکزش برای بازی برگشت بود و تاکتیک تیمش را بر این اساس چیده بود و فکر می‌کند خالی بودن ورزشگاه چقدر در نتیجه بازی تأثیر گذاشت، اظهار داشت: ما نیامده بودیم که از این بازی یک امتیاز (مساوی) کسب کنیم. این هدف اصلی ما نبود، اما باید توجه کنید که بازی خارج از خانه بود و مقابل تیم قدرتمندی هم بازی می‌کردیم که در نهایت توانستیم یک تساوی از آنها بگیریم. عدم وجود تماشاگران که پشتوانه پرسپولیسی‌هاست، یک امتیاز منفی برای آنها و یک امتیاز مثبت برای ما بود. البته من روی این مسئله «فوکوس» نکرده بودم و تمرکز ما روی بازی خودمان بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم تا بتوانیم به مرحله بعدی برویم. می‌دانیم بازی آسانی نخواهد بود، اما اگر بخواهیم به مرحله بعدی برویم مجبور به کسب پیروزی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.