۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 532595

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به رایزنی کمیته تعامل این فراکسیون با فراکسیون مستقلان ولایی برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس و کمیسیون های تخصصی در سال دوم گفت: قطعا نمایندگان پیام رأی مردم را در انتخابات ریاست جمهوری شنیدند و این پیام را دنبال می کنند.

آیا عارف برای ریاست مجلس می آید؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از انتخاب، بهرام پارسایی درباره میزان تغییرات اعضای هیأت رئیسه مجلس در سال دوم گفت: پیام و صدای رأی مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در انتخاب اعضای هیأت رئیسه سال دوم مجلس شورای اسلامی و مدیریت کمیسیون ها شنیده خواهد شد بنابراین قطعا هیأت رئیسه مجلس در سال دوم بدون تغییر نخواهد بود.

وی درباره تداوم همکاری فراکسیون امید و مستقلان ولایی بعد از تعامل در موضوعات رأی اعتماد به سه وزیر آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان و استیضاح وزیر راه و شهرسازی افزود: امیدواریم دوستانی که در لیست امید حضور داشتند بتوانند با هماهنگی هم در انتخاب اعضای هیأت رئیسه مجلس و کمیسیون های تخصصی تغییراتی را به وجود آورند بنابراین نه تنها ترکیب اعضای هیأت رئیسه مجلس تغییر خواهد کرد بلکه اعضای هیأت رئیسه کمیسیون های تخصصی به ویژه روسای آنها عوض خواهند شد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس دهم افزود: کمیته تعاملی در فراکسیون امید تشکیل شده این دوستان مأموریت دارند تا با فراکسیون مستقلان ولایی و نمایندگان همسو در خارج از فراکسیون امید رایزنی و مذاکره کنند تا همچون موارد گذشته که همراه بودیم و در پیشبرد اهدافمان به نتیجه رسیدیم در انتخابات هیأت رئیسه مجلس و کمیسیون های تخصصی نیز به تفاهم و تعامل برسیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم تغییراتی که در هیأت رئیسه مجلس و کمیسیون های تخصصی به وجود می آید به نفع مجلس، پیشبرد اهداف توسعه ای و حل مشکلات کشور و تعامل بیشتر قوه مجریه و قوه مقننه باشد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس درباره نامزدهای سطوح مختلف برای هیئت رئیسه و تصمیم عارف برای کاندیداتوری برای ریاست مجلس یادآور شد: هفته آینده شورای مرکزی و مجمع عموم فراکسیون تشکیل جلسه خواهند داد و آنجا تصمیم می گیریم که چه کسانی را معرفی کنیم بنابراین از الان نمی توانیم اظهارنظر شخصی کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آقایان قاضی زاده هاشمی عضو جبهه پایداری و امیرآبادی فراهانی عضو جمعیت رهپویان هستند یعنی این دو تشکل سیاسی بیشترین نقدها و تخریب ها را زمان انتخابات ریاست جمهوری در قبال آقای روحانی برنامه ریزی و اجرا کردند آیا آنها در هیأت رئیسه سال دوم مجلس حضور خواهند داشت؟ گفت: به طور کلی می گویم پیام رأی مردم در انتخابات ریاست جمهوری روشن بود و این پیام باید در انتخابات هیأت رئیسه مجلس و کمیسیون های تخصصی نمود و ظهور و بروز پیدا کند، نمایندگان نیز این پیام را شنیدند و دنبال می کنند.

پارسایی تأکید کرد: عواقب بی توجهی به رأی مردم مشخص است اگر انتظارات مردم برآورده نشود قطعا آنها 2 سال دیگر زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی به این بی توجهی پاسخ خواهند داد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.