حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم فوتبال تراکتورسازی منتفی شده است. نکونام اصلی ترین گزینه این تیم برای سرمربیگری به جای امیر قلعه نویی بود.

حضور نکونام روی نیمکت تراکتورسازی منتفی شد

به گزارش قدس آنلاین، هفته گذشته بود که خبر مذاکره باشگاه تراکتورسازی با جواد نکونام مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران برای سرمربیگری رسانه ای شد. این خبر با تایید نکونام هم همراه شد و این مربی اعلام کرد تمام وجودش را برای تراکتورسازی می گذارد. مصطفی آجورلو مدیرعامل تراکتورسازی که در باشگاه پاس سابقه کار با نکونام را داشت، علاقه مند بود به این مربی برای حضور در عرصه سرمبیگری اولین میدان را بدهد.

با این حال با گذشت نزدیک به یک هفته، از تبریز خبر می رسد مذاکرات با نکونام به بن بست رسیده و باشگاه تراکتورسازی سراغ گزینه های دیگری برای سرمربیگری رفته است. از یحیی گل محمدی به عنوان اصلی ترین جانشین امیر قلعه نویی در تیم تراکتورسازی یاد می شود.

گفته می شود مهمترین عامل منتفی شدن حضور نکونام در تراکتورسازی، دلالانی هستند که به باشگاه از طرق گوناگونی فشار آورده اند؛ فشارهایی که مدیرعامل و مسئولان تراکتورسازی را مجاب کرده است سراغ نکونام نروند و با سرمربی دیگری قرارداد امضا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.