آستارا-همزمان با روزهای پایانی ماه شعبان، پروژه‌ی گازرسانی به ۴ روستای بالادست شهرستان مرزی بندر آستارا در دهستان حیران این شهرستان با حضور استاندار گیلان، مدیرعامل شرکت گاز استان و فرماندار و امام جمعه شهرستان آستارا به بهره برداری رسید.

مشعل گاز در منطقه مرزی حیران برافروخته شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ،در این مراسم مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: گازرسانی به منطقه حیران پس از مطالعات فنی فراوان و بعلت حفظ طبیعت منطقه از طریق کوهستان صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: با همکاری بعمل آمده با شرکت گاز استان اردبیل، شبکه گاز از طریق این استان تا نقطه صفر مرزی استانی رسانده شد و مابقی عملیات در استان گیلان انجام شده است

ظهیری اظهار داشت: به واقع گازرسانی به منطقه صعب العبور حیران یکی از مهم ترین و بزرگترین پروژه هایی بوده که در شرکت گاز استان به ثمر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این پروژه شامل گازرسانی به ۴ روستا با جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ خانوار می باشد  و برای گازرسانی به این روستاها بیش از ۵۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: در راستای تکمیل این پروژه حدود ۴۲ کیلومتر شبکه گذاری و یک ایستگاه تقلیل فشار (TBS)با حجم ۵ هزار مترمکعب در ساعت در روستای حیران آستارا نصب شده است.

ظهیری اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه ای در خصوص گازرسانی به روستاهای صعب العبور صورت پذیرفته بنحوی که در ۴ سال گذشته بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال جهت افزایش سطح بهره مندی از گاز در استان هزینه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.