خرم آباد- نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: فتح خرمشهر سیلی محکمی بر متجازوان، مستکبران و زورگویان عالم بوده است.

فتح خرمشهر سیلی محکمی بر مستکبران و زورگویان عالم بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، آیت الله سید احمد میرعمادی صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد ماه که در پادگان حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد ضمن تبریک سوم خرداد ماه و گرامیداشت  یاد و خاطر شهدای آزادسازی خرمشهر اظهارداشت: فتح خرمشهر یک نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: اگر ما تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس را مرور کنیم می‌توانیم این دوران را به دو مقطع تقسیم کنیم، دوره نخست مربوط به آغاز جنگ و شروع تجاوز بعثی‌های عراق به میهن اسلامی تا آزادی خرمشهر است و مقطع دوم از آزادی خرمشهر تا پذیرش قطعنامه و پایان جنگ تحمیلی را شامل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه سیاست و استراتژی ایران اسلامی در مقطع اول استراتژی نظامی بوده است، عنوان کرد: مقطع دوم سیاست و استراتژی ایران اسلامی سیاست سیاسی، محکومیت متجاوز و پیروزی کامل ایران اسلامی است.

وی فتح خرمشهر را اوج افتخار رزم رزمندگان میهن اسلامی دانست و بیان کرد:  فتح خرمشهر تحقق وعده‌های الهی، نصرت و پیروزی مومنان بوده است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به آیات قرآن مبنی بر یاری خداوند به مومنان تصریح کرد: پیام فتح خرمشهر این است که جبهه نور قوی، نفوذ ناپذیر و غالب است چون قدرت لایزال الهی را پشتیبان خود دارد.

وی به تجربه ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و امروز نیز مردم ایران ثابت کردند که در تمام صحنه ها حماسه ساز هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان فتح خرمشهر را یکی از حماسه آفرینی‌های های مردم ایران دانست و خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر سیلی محکمی بر متجازوان، مستکبران و زورگویان عالم بوده است.

وی اظهارداشت: آن روز که خرمشهر فتح می‌شد مردم در عرصه نظامی حماسه آفریدند و امروز نیز در عرصه سیاسی حماسه می‌آفرینند.

آیت الله میرعمادی به حماسه سازی‌های مردم ایران اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: ملت ایران به پشتوانه الهی و نیروی قوی ایمان به خداوند متعال، اعتماد و اطمینان به خدا موفقیت‌های بزرگی را یکی پی از دیگری کسب کرده است.

وی افزود: از دوره اول انتخابات ریاست جمهوری با ۱۰ میلیون شرکت کننده شروع شد اما امروز بیش از ۴۰ میلیون نفر در این انتخابات شرکت کردند که یک حماسه بی‌نظیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: اگر در۳۱ شهریوری که دشمن به سرزمین ایران تجاوز کرد و با یک نیروی اندکی در برابر متجاوزان ایستادگی شد، در پایان جنگ و در عملیات مرصاد همه مردم متعهد شدند تا در برابر نفاق، شرک، کفر و ظلم بایستند در عرصه سیاست نیز همین طور بوده است.

وی بیان کرد: اگر امروز در عرصه سیاسی نیز رأی مردم ایران از ۱۰ میلیون به بیش از ۴۰ میلیون نفر رسیده است این پیام را برای دنیا دارد که  مردم ایران پای انقلابشان، نظامیان و رهبرشان ایستاده‌اند.

آیت الله میرعمادی ایستادگی، مقاومت، پایداری و ایثار را مهمترین درس فتح خرمشهر دانست و تصریح کرد: امروز سعودی‌های منطقه همانند عربستان باید بدانند که آزموده را آزمودن خطاست، شما یک بار در سال ۵۹ در حمایت از رژیم صدام تمام توان را به کار گرفتید و همین قراردادهای بزرگ تسلیحاتی را آمریکا بستید. از سلاح‌های سبک گرفته تا سنگین شیمیایی خریداری کردید و در اختیار صدام زبون قرار دادید اما نتیجه‌اش چیزی جز رسوایی نبود.

وی خطاب به دشمنان ایران اسلامی اظهارداشت: امروز نیز مطمئن باشید که شما با این ترفندها و شیطنت‌ها در برابر اراده قوی ملت ناچیز هستید و بدانید امروز نیروی مسلح و بسیجیان ما بیش از هر زمان دیگر از آمادگی دفاعی لازم برخوردار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: امروز آمریکا و رئیس جمهور آمریکا باید برای بلعیدن میلیاردها دلار از عربستان سعودی خوش رقصی کند و چقدر برای عرستان ننگین است که بعد از آنکه این همه قرار داد بسته شد رئیس جمهور آمریکا برگردد بگوید شما باید خودتان دشمن خود را دفع کنید که این پیام روشنی برای آل سعود دارد بدین معنا که آمریکا در برابر قدرت ایران اسلامی احساس ضعف و زبونی می‌کند.

وی عنوان کرد: پیام دیگر این صحبت رئیس جمهور آمریکا این است که آنها جرات حمایت از تجاوز و متجاوزان را ندارند و به دنبال سود خود و تجارت سلاح هستند.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: کسانی که تازه به دوران رسیده عرصه سیاسی هستند و سیاست مداری را بلند نیستند نمی‌توانند بفهمند آنچه که در جنگ و در عرصه نظامی و سیاسی تعیین کننده است قدرت و اقتدار ملی است.

وی تصریح کرد: کشوری که مردم‌اش ۴۰ میلیون رأی در داخل صندوق می‌اندازند بدین معنا است که ۴۰ میلیون نیروی مسلح و آماده برای دفاع از انقلاب و نظام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر برای ما درس بود که نشان داد ایمان به خدای متعال، وحدت، ناامیدی از غیر خدای متعال، اتحاد و انسجام ملی سبب پیروزی می‌شود.

وی اظهارداشت: ما به جز خدای متعال به کسی دلبسته نیستیم و با داشتن خدای متعال یعنی همه قدرت را در اختیار داریم.

آیت الله میرعمادی افزود: حاکمان آل سعود باید به خود بیایند، عملیات مرصاد و سایر عملیات‌ها را مروز کنند، فتح خرمشهر را در ذهنشان داشته باشند، تصویر ذلت گونه نیروهای دریایی آمریکایی در خلیج فارس را جلوی چشمان خود مجسم کنند همان کسانی که در برابر قرت ایران اسلامی گریه می‌گردند.

وی عنوان کرد: حاکمان آل سعود باید تصویر همان بسیجی ایران را که پرچم ایران را به دست گرفت و بیش از ۱۹ هزار عراقی را به اسارت گرفت و به صف کشید را مرور کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: راحت طلبان و دنیا طلبان آل سعود نیازی به گلوله ندارند فقط با یک ترقه پا به فرار می‌گذارند.

وی مردم ایران را مردمی غیور و نیرومند دانست و خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر مایه افتخار و درس بزرگی برای همیشه تاریخ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.