چابهار- رئیس هیات مدیره ومدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار گفت: با همکاری شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و این سازمان نخستین کشتی کانتینری از بنادر کشور هندوستان بطور مستقیم وارد بندرچابهار شد.

نخستین کشتی کانتینری حامل کالای تجاری از بنادر هند وارد چابهار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالرحیم کردی با اعلام این مطلب افزود: این کشتی باحمل ۱۴۱ کانتینر کالای تجاری از مبادی بنادر کشور هندوستان به صورت مستقیم وارد اسکله شهید کلانتری چابهار شده و تخلیه شد .

کردی ادامه داد: پس از مذاکره با برندهای معتبر، دومین کشتی نیز از بندر «کاندلای» هند با ۳۰۵ کانتینر به بندر چابهار وارد اسکله شهید کلانتری شد و در حال تخلیه است و همچنین در صورت توافق با بخش خصوصی کشتی بعدی نیز در ابتدای هفته آینده با ۲۰۰ کانتینر از بندر «موندرا» مجددا در بنادر چابهار پهلوگیری می کند.

وی اظهار کرد: تجار و بازرگانان می توانند جهت حمل کالای خود از بنادر موندرا یا کاندلا کشور هند به بندر چابهار با مراجعه به مدیریت بازرگانی سازمان از نحوه و زمان حمل کالا اطلاع پیدا کنند .

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهارخاطرنشان کرد: فعالیت این خط کشتیرانی می تواند نقطه عطفی بر ترانزیت کالا از مسیر چابهار به افغانستان و آسیای میانه باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.