رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه ایجاد تغییرات در این باشگاه قطعی است، از برانکو ایوانکوویچ به خاطر تصمیمش در بازی با لخویا انتقاد کرد.

انتقاد بی سابقه رئیس هیات مدیره پرسپولیس از برانکو/ هنوز یک پنالتی‌زن نساخته‌اند!

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تساوی پرسپولیس مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان می توانستند از این فرصت استفاده کنند. متاسفانه اشتباه پشت اشتباه صورت گرفت. اگر دقت می کردند می توانستد با سه، چهار گل لخویا را شکست بدهند.

وی تاکید کرد: من یکبار دیگر تاکید می کنم بازیکنان استقلال و پرسپولیس باید بدانند پیراهن چه تیم هایی را به تن دارند. وقتی لباس این دو تیم را می پوشید، فقط بحث فوتبال مطرح نیست و مسائل اجتماعی هم مطرح می شود بخصوص در بازی با تیم هایی که در منطقه ما قرار دارند. باید حداکثر استفاده را از این بازی ها ببریم.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به از دست رفتن پنالتی بازی توسط مهدی طارمی تاکید کرد: با تجربه و سابقه ای که طارمی در پنالتی زدن داشت، تعجب می کنم چرا پنالتی را به این بازیکن دادند. آقای گل شدن یک بازیکن مهمتر است یا پیروزی تیم؟ پرسپولیس نماینده ایران در آسیا است و باید مسائل جانبی را هم در نظر داشت.

کاشانی خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس دیروز برنده می شد، ایران برده بود. ما در این برهه حساس تاریخی، نیاز به پیروزی در این مسابقات ورزشی داریم. بعضی از بازیکنان اصلا این را نمی فهمند و در این وادی ها نیستند. گناهی هم ندارند. باید با آنها کار شود.

وی در خصوص بازی برگشت با لخویا هم تصریح کرد: قطعا کار خیلی سخت است. بازیکنان می توانستند دیشب کار را تمام کنند. آنها باید بدانند که امروز باید برای فردای خود سرمایه گذاری کنند. به هر حال ما شایستگی صعود به مرحله بعدی را داریم و اگر نفرات تیم استرس نداشتند و عجله نمی کردند، در بازی رفت پیروز می شدند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: اینها مسائلی است که اتفاق می افتد و کمیته فنی باید آنرا بررسی کند ولی آیا آنها نتوانسته اند تا الان یک پنالتی زن درست کنند؟

کاشانی افزود: باشگاه همه جور امکاناتی را برای بازیکنان فراهم کرده است. هیچ دوره ای باشگاه به این خوبی اداره نشده است. قبول دارم ضعفهایی هم هست ولی در مجموع مدیریت خوب عمل کرده است.

وی درباره احتمال ایجاد تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد: تغییرات که باید صد درصد رخ بدهد چون یکسال تمام شده است. وزیر ورزش هم علاقه به پویایی فرهنگ در ورزش دارد. محمدرضا داورزنی معاون وزیر هم همینطور. ایشان در والیبال عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست یکی از اعضای فدراسیون جهانی هم بشود. چه افتخاری بالاتر از این. در پرسپولیس هم باید همه کمک کنند که عناوین بین المللی را به دست آوریم.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره احتمال حضور علی پروین در هیات مدیره گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم ولی مگر پرسپولیس را می توان بدون پیشکسوتانش درنظر گرفت؟ علی پروین در دوران درخشان پرسپولیس بعد از انقلاب بوده است و بدون چشمداشت کار کرده. در دوران قبل از انقلاب هم که ما بودیم و در واقع پایه گذار باشگاه شدیم. چرا نباید پیشکسوتان به باشگاه بیایند؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.