قم- مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: در صورت درخواست، آمادگی اعزام ۱۰ هزار مبلغ از دفتر تبلیغات قم در ایام ماه رمضان وجود دارد تا به امر تبلیغ در مناطق مختلف کشور بپردازند.

آمادگی اعزام ۱۰ هزار مبلغ ویژه ایام رمضان به مناطق مختلف کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام یحیی کمال با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به رسالت فرهنگی و مأموریت‌های خود در مناسبت‌های بزرگی مانند محرم، رمضان، دهه صفر و دیگر ایام خاص سال به اعزام مبلغ می‌پردازد اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی امسال در نظر دارد تا اعزام‌های ماه رمضان را نسبت به سال گذشته گسترده‌تر کند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه ثبت‌نام مبلغان از ۲۴ اردیبهشت آغاز شده و تا پنجم خرداد ادامه دارد گفت: مبلغان از پنجم خرداد تا پنجم تیرماه امسال به مدت ۳۰ روز به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ مبلغ از سوی دفتر تبلیغات قم و بیش از ۱۰ هزار مبلغ در مجموع با شعب دفتر تبلیغات سال گذشته اعزام شدند ولی امسال دفتر تبلیغات قم آمادگی اعزام ۱۰ هزار مبلغ و در مجموع با شعب بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار مبلغ به سراسر کشور دارد.

کمال عنوان کرد: تاکنون بیش از ۷ هزار مبلغ ثبت‌نام و حکم مربوط را دریافت کردند بدون تردید این آمار با افزایش درخواست‌های جدید افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به مباحثی که مبلغان در ایام تبلیغ به آن می‌پردازند گفت:‌ مبلغان در عرصه تبلیغ به مباحث مختلفی مانند تفسیر قرآن، نهج البلاغه، احکام و اخلاق می‌پردازند و در بخشی دیگر راهکارهای دینی مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه طلاق، اعتیاد و مفاسد اخلاقی مطرح می‌شود.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ‌موضوع تبیین شعار سال در زمینه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از مباحث جدی مبلغان است که در این زمینه برنامه دارند و مطالبی عنوان می‌کنند.

وی عنوان کرد: مقاله‌ای در زمینه نقش زنان در اقتصاد مقاومتی در ره توشه امسال ماه رمضان ویژه خواهران گنجانده شده و به این مسئله پرداخته شده و تأکید شده تا مبلغان در زمینه شعار سال توجه کنند و به موضوعات مرتبط با این مسئله بپردازند.

کمال یادآور شد: ولایت فقیه، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی، وحدت امت اسلامی، جامعه ایران و پرهیز از تفرقه و انس با قرآن از دیگر مباحثی است که از سوی مبلغان مطرح می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.