معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبری مدبرانه بنیان گذار انقلاب اسلامی و اعتماد به جوانان، رمز آزاد سازی خرمشهر است.

رهبری مدبرانه امام راحل و اعتماد به جوانان رمز آزاد سازی خرمشهر بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، سردار علی اکبر پورجمشیدیان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در بیرجند اظهار داشت: دشمن برای حمله به کشورمان، همه توانایی های نظامی ایران را سنجید و به پیروزی خود اطمینان داشت.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اما آنها تنها چیزی را که محاسبه نکرده بودند، وجود رهبری مدبر  همچون امام خمینی بود که با اشاره اش  همه جوانان تا پای جانشان، ایستادگی کردند.

وی افزود: دشمن قسمتی از خاک ایران  از جمله خرمشهر را در همان ابتدای حمله خود تصرف کرد، اما با اعتماد امام به سپاه، ارتش و بسیج و مردان بزرگی همچون شهید ستاری، بابایی، صیادشیرازی، همت، باکری، باقری و شوشتری ها و با وحدت نیروهای مسلح و مردم و با کمترین امکانات مقابل دشمنی ایستادگی کردند تا ذره ای از خاک وطن به دست نا اهلان نیفتد .

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به انتخابات ۲۹ اردیبهشت، پیام این حضور را، علاقمندی و همبستگی ملت به کشور و نظام دانست و  گفت: افراد منتخب در انتخابات باید قدردان این حضور مردم باشند و به مردم خدمت کنند.

 در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا، ایثارگران و بازنشستگان سپاه پاسداران تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.