مشهد- رئیس پلیس خراسان رضوی از برخورد قانونی و جدی این دستگاه امنیتی با روزه خواران در ملاء عام در ماه مبارک رمضان خبر داد.

نیروی انتظامی با روزه خواران در ملاء عام برخورد قانونی می کند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین مولوی نسب ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل خودرو در این ایام ممنوع است، افزود: با متخلفان در چارچوب قانون برخورد می شود.

وی با بیان اینکه اراذل و اوباش سابقه دار در مشهد و استان تحت کنترل نیروهای انتظامی هستند، ادامه داد: حیوان گردانی، ایجاد آلودگی صوتی، کشف حجاب راننده و سرنشینان و روزه خواری از مواردی است که در صورت مشاهده منجر به توقیف خودرو می شود.

رئیس پلیس خراسان رضوی افزود: رستورانها، هتلها و اماکنی که در ماه رمضان در ساعات خارج از افطار تا سحری اقدام به توزیع غذا کنند، مهر و موم می شوند.

وی ادامه داد: با توجه به زائر پذیر بودن کلانشهر مشهد تعدادی از اماکن، دارای مجوز توزیع غذا هستند ولی باید این امر در محیط کاملا استتار شده انجام شود.

سرهنگ مولوی نسب بیان کرد: رستورانهای بین راهی و اماکن پذیرایی واقع در مبادی ورود و خروج مسافران نظیر پایانه مسافربری، ایستگاه راه آهن و فردوگاه نیز در ایام ماه رمضان با رعایت ضوابط خاص دایر هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.