۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
کد خبر: 532883

تیم فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات جام جهانی جوانان مقابل تیم زامبیا شکست سنگینی را متحمل شد.

چه بلایی سر تیم جوانان ایران آمد؟

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات جام جهانی جوانان ۲۰۱۷ کره جنوبی امروز چهارشنبه به مصاف زامبیا رفت و با نتیجه سنگین 2 به 4 مغلوب حریفش شد. 

ایران در حالی از تیم قدرتمند زامبیا شکست سنگینی را پذیرفت که ابتدا با نتیجه دو بر صفر از این حریف پیش بود. شاگردان امیرحسین پیروانی در نیمه دوم مقابل تیم قدرتمند زامبیا کم آوردند و چهار بار مغلوب این تیم شدند.

در این بازی ابتدا این رضا شکاری بود که در دقیقه ۷ از اشتباه دروازه بان زامبیا استفاده کرد و دروازه این تیم را گشود تا تیم ایران پیش بیافتد. همین بازیکن در دقیقه ۴۹ بازی نیز با اعتماد به نفسی بالا پشت ضربه پنالتی ایستاد تا اختلاف تیم کشورمان با زامبیا را به عدد ۲ برساند. 

جوانان کشور زامبیا بعد از این گل به خود آمدند و با در دست گرفتن نبض بازی و وارد کردن فشار بر تیم جوانان کشورمان ۴ بار در دقایق ۵۴، ۵۹، ۶۵ و ۷۱ دروازه تیم جوانان کشورمان را باز کردند تا شکستی سنگین را بر جوانان کشورمان وارد کنند. 

به این ترتیب تیم فوتبال جوانان کشورمان در پایان روز دوم این مسابقات با یک پیروزی و یک شکست ۳ امتیازی شد تا برای صعود به مرحله بعدی منتظر بازی با پرتغال و نتایج تیم‌های سایر گروه ها بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.