تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در دیدار نیمه نهایی مسابقات آسیا مقابل تایلند به پیروزی رسید تا ضمن راهیابی به فینال این مسابقات، سهمیه المپیک جوانان را هم بگیرد.

تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران سهمیه المپیک گرفت

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت ۱۳:۳۰ امروز چهارشنبه در تایلند به مصاف تیم میزبان رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۷ بر ۵ به سود ایران به اتمام رسید.

نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی ۲ به ۲ تمام شده بود. در نیمه دوم دو تیم بازی پایاپای و برابری را به نمایش گذاشتند اما حملات آنها تا دقیقه آخر ثمری نداشت. در ۳۰ ثانیه پایانی، تیم ایران موفق شد گل سوم را به ثمر برساند ولی تایلند به پاورپلی (بازی ۵ نفره) روی آورد و موفق شد در ۱۰ ثانیه پایانی گل تساوی را وارد دروازه ایران کند تا بازی به وقتهای اضافه کشیده شود.

در وقت اضافه اول، دوباره ایران از همان حربه تایلند ضربه خورد. ایران توانست گل چهارم را در در همین زمان به ثمر برساند ولی درست در ۵ ثانیه پایانی از همان تاکتیک پاورپلی تایلند گل خورد تا سرنوشت بازی به وقت اضافه دوم کشیده شود.

در وقت اضافه دوم این ایران بود که ابتدا دو گل به ثمر رساند. تایلند یکی از این گلها را جبران کرد تا بازی ۶ بر ۵ به سود ایران دنبال شود. در نهایت ایران از تاکتیک پاورپلی تایلند به سود خود استفاده کرد و توانست در ثانیه های پایانی گل هفتم را به ثمر برساند تا بازی با نتیجه ۷ بر ۵ تمام شود.

با این برد، ایران راهی فینال شد و سهمیه مسابقات المپیک جوانان را کسب کرد.

شاگردان علی صانعی در مرحله گروهی موفق شده بودند تیم های امارات، چین، قرقیزستان و مغولستان را شکست بدهند و در مرحله یک چهارم نهایی هم لبنان را از پیش رو برداشتند.

در دیگر دیدار نیمه نهایی، ازبکستان و عراق به مصاف هم خواهند رفت. دیدار فینال روز جمعه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.