مراسم تجلیل از مهاجم پیشین تیم های ابومسلم، استقلال، صبای قم و تیم ملی فوتبال ایران با حضور برخی چهره های سرشناس برگزار شد.

تقدیر از آقای گل ادوار لیگ برتر توسط روزنامه قدس/ شب بیادماندنی برای رضا عنایتی

به گزارش قدس آنلاین، طی مراسمی ویژه و به میزبانی روزنامه قدس و کانال تلگرامی «میدان» از رضا عنایتی ،آقای گل سه دوره لیگ برتر تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که شامگاه چهارشنبه در آمفی‌تاتر موسسه فرهنگی قدس و با حضور چهره هایی چون امیر حاج ضایی، حمید درخشان ، مجید نامجو مطلق و تعدادی از مسئولان استان خراسان رضوی، خبرنگاران و عکاسان رسانه های گروهی برگزار شد علاوه بر عنایتی که به تازگی از دنیای بازیگری خداحافظی کرده است از باشگاه های فوتبال و فوتسال خصوصی مشهد هم تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است حمید درخشان در این مراسم پیام کانون مربیان برای عنایتی را قرائت کرد و رسما ورود وی به جرگه مربیان را تبریک گفت.

از مدیرعامل، مربیان و بازیکنان تیم های پدیده، سیاه جامگان، فرش آرا و پرسپولیس مشهد هم به عنوان تیم های خصوص که فصلی پر فراز و نشیب را با موفقیت پشت سرگذاشتند در این مراسم تقدیر شد.

بیانیه کانون مربیان برای رضا عنایتی
در بیانیه کانون مربیان که از سوی حمید درخشان قرائت شد آمده است: به عنوان نماینده کانون مربیان فوتبال کشور به مشهد آمده ام. نه بخاطر اینکه رضا عنایتی اسطوره فوتبال خراسان و ایران را در جشن خداحافظی اش از بازیهای قهرمانی همراهی کنم ،بلکه آمده ام تا ورود او را به جرگه مربیان کشور تبریک بگویم . رضا عنایتی با تداوم حضورش در لیگ برتر کشور معنا و مفهوم،  پشتکار ،استمرار ،استقامت را عینیت بخشید.

 برای حضور بیش از بیست و اندی سال در جرگه مسابقات رسمی بودن ،  باید دیده بر بسیاری از ظواهر دلفریب دنیایی بست تا در خدمت اهداف تیم بود و به مقام و جایگاه کنونی عنایتی دست یافت.

خداوند نیز او را دوست داشت که در این ورزش پر برخورد و پرحادثه صدمات جدی که مانع از حضورش باشد را تجربه نکرد و در هر تیمی بود با تمام توان با غیرت و تعصب جانفشانی کرد. تداوم این سلامتی جسم و جان را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

3 بار به دست آوردن آقای گلی در لیگ برتر نشان از هوش بالای عنایتی دارد. هوشی که لازمه مربیگری است. او با سال ها بستن بازوبند کاپیتانی در تیم های داخلی و خارجی نشان داده که قدرت رهبری و کاریزمای بالایی دارد. قدرتی که اولین فاکتور برای مربیگری است. پس ورود عنایتی عزیز را به جرگه مربیان که آزمون دوم بازیکنانی است که مرحله اول  فوتبال یا همان بازیگری را با موفقیت پشت سر گذاشته اند تبریک عرض نموده ،امیدواریم در این عرصه نیز همچون گذشته الگویی مناسب برای جوانان علاقمند باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.