قدس: مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی از آغاز طرح تشدید نظارت بهداشتی بر فراورده‌های خام دامی در این استان خبر داد و گفت: ۷۵ گروه ثابت و سیار دامپزشکی در اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان مشارکت دارند.

طرح تشدید نظارت بهداشتی برفراورده‌های خام دامی درخراسان رضوی

دکتر مجید روحانی افزود: این طرح به منظور تأمین بهداشت و سلامت فراورده‌های خام دامی در مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی طبق سال‌های گذشته اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: بدین منظور تمامی مراکز نگهداری و عرضه فراورده‌های خام دامی، خودروهای ویژه حمل این فراورده‌ها، کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌های نگهداری فراورده‌های خام دامی، ‌کارگاه‌های فراوری و بسته بندی فراورده‌های خام دامی به طور مستمر بازرسی می‌شوند.
وی از شهروندان خواست انواع فراورده‌های خام دامی تازه و منجمد مورد نیاز خود را از مراکز عرضه مجاز و مورد اطمینان تهیه کنند.
روحانی نژاد خاطرنشان کرد: در این راستا با افراد دوره ‌گرد و دست فروش عرضه کننده فراورده‌های خام دامی غیربهداشتی و ارزان قیمت، عرضه گوشت از پیش چرخ شده، عرضه مرغ قطعه‌بندی شده بدون هویت، انواع گوشت سفید و قرمز با خودروهای بدون سردخانه و عرضه فراورده‌های بسته‌بندی شده غیرمجاز بدون تاریخ تولید، برخورد قانونی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.