قزوین- مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین، برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در این مرکز را تشریح کرد.

برنامه‌های ماه مبارک رمضان در صدا و سیمای قزوین تدوین شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، ابوالفضل معصومی‌فر اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی همراه مخاطبان خواهد بود.

وی بیان کرد: سیمای مرکز قزوین با برنامه‌های «شمیم سحر» به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام مهدی احمدی، «شهر باران» به تهیه کنندگی عباس تورج فرد و «تلاوت نور» به تهیه کنندگی حسن ناصری از سحر تا افطار مخاطبان را همراهی خواهد کرد.

معصومی فر افزود: برنامه شهرباران از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه برنامه شمیم سحر از ساعت ۳ تا ۴ بامداد و برنامه تلاوت قرآن هم از ساعت ۱۸ تا ۱۹ از سیمای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: صدای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه «روشنای سحر» به تهیه کنندگی احسان هنرمندنیا و «ماه مبارک» به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا را پخش خواهد نمود که «روشنای سحر» از ساعت ۲:۴۵ بامداد و «ماه مبارک» از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز خواهند شد.

وی افزود: رادیو قزوین هم در ماه مبارک رمضان در ساعت‌های ۴ و ۳۵ دقیقه بامداد و ۱۴ و ۳۰ دقیقه اقدام به پخش ترتیل قرآن خواهد کرد.

معصومی فر با اشاره به مناسبت‌های ماه مبارک رمضان همچون میلاد امام حسن مجتبی(ع)، شب‌های قدر، شهادت امام علی(ع)، روز قدس و عید فطر خاطرنشان کرد: در این مناسبت‌ها شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین ویژه برنامه‌های مجزا تولید و پخش خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.