مردم مناطق مختلف بحرین چهارشنبه شب در حمایت از آیت الله عیسی قاسم مرجع دینی خود تظاهرات کردند و یکی از رهبران معارضان بحرینی از ادامه محاصره منزل ایشان توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه خبر داد.

 مناطق مختلف بحرین در حمایت از عیسی قاسم شاهد تظاهرات خشمگینانه بود/ وقوع درگیری هایی با نیروهای امنیتی آل خلیفه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از المنار، مناطق مختلف بحرین چهارشنبه شب در حمایت از آیت الله عیسی قاسم رهبر  شیعیان این کشور شاهد تظاهرات خشمگینانه بود.

در همین راستا اهالی مناطق البلاد القدیم، الدیه، السنابس، بوری، المالکیه، المصلی، المعامیر، شهرکان، ستره و بنی جمره چهارشنبه شب تظاهرات کردند. همچنین منابع خبری از وقوع درگیری هایی با نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه خبر دادند.

از سوی دیگر، یکی از رهبران معارضان بحرینی اعلام کرد که نیروهای امنیتی آل خلیفه همچنان منزل شیخ عیسی قاسم را تحت محاصره قرار داده و مانع از ارتباط اشخاص از جمله فرزندانش با وی می شوند.

وی همچنین مسئولیت سلامت آیت الله عیسی قاسم را متوجه نیروهای آل خلیفه دانست.

گفتنی است که نظامیان رژیم بحرین روز سه شنبه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور در منطقه الدراز واقع در غرب منامه پایتخت بحرین یورش بردند.

تمام ارتباطات با منزل آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و خانواده ایشان قطع شده و هیچ خبری از وضعیت مرجع دینی بحرینی ها در دست نیست.

شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین روز یکشنبه از سوی رژیم آل خلیفه و به اتهامات واهی به یک سال حبس و مصادره اموال به میزان ۳ میلیون دینار محکوم شد.

دادگاه آل خلیفه اعلام کرده است که اجرای این حکم (یک سال حبس) به مدت ۳ سال تعلیق شده و پس از آن، قابلیت اجرا دارد. طبق این حکم، همچنین شیخ عیسی قاسم به پرداخت هزار دینار غرامت نیز محکوم شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.