اصفهان- مدیرعامل اتحادیه هوا-فضای ایالت باواریای آلمان در دیدار با استاندار اصفهان خواستار گسترش همکاری های حوزه هوا-فضا اصفهان و ایالت باواریای آلمان شد.

همکاری های اصفهان و ایالت باواریای آلمان گسترش می یابد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل اتحادیه هوا-فضای ایالت باواریای آلمان در دیدار با استاندار اصفهان گفت :با اشاره به امضای تفاهمنامه این اتحادیه با سازمان هوا-فضای جمهوری اسلامی ایران و زمینه های بسیار خوب این استان برای اجرای طرح های تحقیقاتی ،امیدواریم در آینده ، همکاریهای دانشگاهی و صنعتی در خصوص هوا-فضا و سایر محورهای مورد علاقه بین دو طرف گسترش یابد. 

یوهان هاینزمن بیان اینکه این اتحادیه،نمایندگی دفتر اقتصاد و صنعت ایالت باواریای آلمان را بر عهده دارد افزود : بیش از ۵۰۰ شرکت با ۵/۴ میلیون پرسنل در این انجمن فعال هستند.

استاندار اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به وجود هواپیماسازی هسا در اصفهان و جایگاه ویژه ای آن خواستارگسترش روابط و مشارکت برای فعالیت های علمی و بازسازی صنایع هوایی شد.

رسول زرگر پوربا بیان اینکه ۱۰ درصد صنایع بزرگ کشور از جمله صنعت هسته ای ، شیمیایی ، ساختمانی ، فولاد و هواپیماسازی کشور در استان اصفهان مسقراست گفت : این استان خواستار مبادلات علمی و دانشگاهی بین اصفهان و ایالت باواریای آلمان است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.