ایلام- مسئول سازمان بسیج دانشجویی ایلام گفت: در تابستان سال جاری ۱۸۰۰ نفر روز اردو جهت ارائه خدمات به مناطق محروم استان برگزار می شود.

۱۸۰۰ دانشجوی جهادی به مناطق محروم ایلام اعزام می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایلام رصد، محمود علیپور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام با اشاره به سهمیه حضور دانشجویان بسیجی در دوره خط امام(ره) استانی گفت: اجرای طرح ولایت استانی با سهمیه ابلاغی ۲۰۰ نفر دانشجو؛ در سال جاری  توسط بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد ایلام  و حوزه بسیج دانشجویی دهلران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آموزش نیمی از این سهمیه در یکی از مراکز دانشگاهی استان، اجرا خواهد شد، افزود: آزمون کتبی دوره خط امام(ره) استانی با حضور دانشجویان علاقه مند در دانشگاه پیام نور برگزار شد که پذیرفته شدگان بعد از سیر مراحل مصاحبه برای شرکت در این دوره به سازمان بسیج دانشجویی معرفی خواهند شد. 

علیپور اظهار داشت: این دوره به مدت ده شبانه روز و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی، مهارتی بصیرتی در گروه برادران و خواهران به صورت مجزا و همزمان در دانشگاه های ایلام برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اضافه کرد: با دعوت از اساتید مجرب کشوری و استانی برای تدریس در این دوره در صدد افزایش سطح کیفی این برنامه خواهیم بود. 

علیپور با اشاره به آغاز ثبت نام اردوهای جهادی از ۲۴ اردیبهشت ماه، گفت: برنامه ریزی های لازم برای اعزام ۱۸۰۰ نفر روز اردو جهادی به مناطق محروم استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: این برنامه معنوی در تابستان سال جاری در عرصه های فرهنگی، آموزشی،  دندان پزشکی، پرستاری، مامائی، آموزش بهداشت، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و در محروم ترین روستاهای استان برگزارخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.