ساری- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تولیدکنندگان و صنعت‌گران در شهرک‌های صنعتی استان را کمبود نقدینگی عنوان کرد.

پرداخت ۱۹۰ میلیارد تسهیلات به واحدهای صنعتی استان/ کمبود نقدینگی مهم‌ترین دغدغه صنعت‌گران مازندران است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از بلاغ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با شاعری رئیس کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

سیدمصطفی موسوی در این دیدار گفت: در سال ۹۵، اقدامات خوب و مؤثری در بحث زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی مازندران انجام شد و با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق، بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام رسید.
وی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تولیدکنندگان و صنعت‌گران در شهرک‌های صنعتی مازندران را کمبود نقدینگی برشمرد و افزود: در سال گذشته، با حمایت دولت، با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و ثبت‌نام واحدهای تولیدی در سامانه بهین یاب، به ۱۸۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت‌ شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران مهم‌ترین اقدام این شرکت در سال گذشته را تملک بیش از یک‌هزار هکتار زمین در شرق استان برای توسعه شهرک‌های صنعتی بهشهر و گلوگاه عنوان و اظهار کرد: این امر با حمایت و پیگیری‌های استاندار و نماینده مردم این شهرها در مجلس شورای اسلامی محقق شد که موجب استقرار صنایع بزرگ در مازندران می‌شود.
شاعری نیز در این دیدار گفت: شهرک‌های صنعتی نقش مهمی در ایجاد اشتغال، رونق تولید و رشد اقتصادی جامعه دارند.
وی اذعان کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل مازندران و رغبت سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان، تملک زمین در شرق استان انجام شد و با ایجاد بستر زیرساخت، می‌توانیم شاهد پویایی اشتغال و رونق اقتصادی در این منطقه باشیم.
رئیس کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: ایجاد کار و اشتغال برای جوانان می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند و واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی یکی از مهم‌ترین علل کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند که علاوه بر ایجاد کار و تقویت رونق تولید، شاهد رشد توسعه اقتصادی در جامعه خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.