بهشهر- امام جمعه بهشهر گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای ترویج معارف دینی و اسلامی است و مبلغان سبک زندگی اسلامی را ترویج کنند.

مبلغان سبک زندگی اسلامی را در ماه رمضان ترویج کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری صبح پنجشنبه در همایش متولیان فرهنگی مساجد بهشهر در مسجد قائم پایین افزود: ماه رمضان ماه میهمانی خدا است و مبلغان در کنار همه اموری که بر عهده دارند باید با تمام توان برای جذب جوانان و نوجوانان در مساجد تلاش کنند.

وی گفت: جذابیت سازی برای جوانان از مسائل مهمی است که باید در تبلیغ مورد توجه قرار گیرد و مواردی برای جوانان و جذب آنان به مساجد مورد توجه قرار گیرد که فراخور شرایط سنی و احوال آنان باشد.

امام جمعه بهشهر، ماه رمضان فرصت مناسبی برای تبلیغ اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) دانست و یادآور شد: این ماه بهترین زمان برای جذب مخاطب و به ویژه جوانان است که باید مبلغان با استفاده از راهکارهای مناسب جوانان را به سمت فرهنگ ایرانی اسلامی جذب و ماندگاری آنان را در مساجد افزایش دهند.

جباری، ضمن تبیین فضایل معنوی ماه مبارک رمضان، محتوای غنی را از ارکان تبلیغ برشمرد و گفت: باید مطالب غنی به مخاطبان ارائه شود تا در دل و جان اثر کند و هر چه محتوای تبلیغ به عقل و شرع بیشتر باشد منطبق با فطرت انسان است و در دل اثرگذار تر است.

امام جمعه بهشهر گفت: همانطور که اعلام شد برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر، مسابقات فرهنگی، برپایی نماز جماعت در تمام مساجد و بازدید مسوولان از مساجد، از برنامه های مهم در ماه رمضان است که در کنار تبلیغ دین و ترویج سبک زندگی اسلامی در ماه مبارک رمضان با قوت دنبال می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.