ایلام – خبرنگار قدس آنلاین – نماینده مردم ایلام، شیروان چرداول، ایوان، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از حوزه انتخابیه خود خواستار تسریع در روند اجرایی پروژه های نفتی آذر و چنگوله شد.

تسریع در روند اجرایی پروژه نفتی آذر و چنگوله

دکتر احمد شوهانی در جریان بازدید سرزده از حوزه انتخابیه خود با بیان اینکه میادین نفتی آذر و چنگوله با تولید روزانه 55 هزار بشکه نفت می تواند گامی مهم در توسعه استان ایلام داشته باشد، گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال بیش از 3 هزار نفر از جوانان و فارغ التحصیلان این استان فراهم می شود که می تواند جهشی عظیم در رفع معضل بیکاری در استان ایلام داشته باشد.
وی همچنین در بازدید از بازارچه مرزی مهران با اشاره به اهمیت این خروجی بین المللی، افزود: مرز بین المللی مهران بعنوان کانون تردد زوارعتبات عالیات و پایانه تجاری می تواند نقشی مهم در توسعه استان ایفا کند که بایستی از سوی مسئولین مورد توجه ویژه قرار گیرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین در سفر به شهرستان شیروان چرداول ساخت سد های مختلف همچون سد سازبن و احداث کارخانجات و شرکت های صنعتی با توجه به قابلیت های صنعتی – تجاری این شهرستان را مهم ارزیابی کرد.
ایشان همچنین از بیمارستان های امام خمینی (ره) و مصطفی خمینی و آیت اله طالقانی شهر ایلام بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مشکلات بیمارستان و بیماران قرار گرفت.
گفتنی است دکتر احمد شوهانی در اولین جلسه کاری مجلس شورای اسلامی به 3 وزیر نفت، صنعت، معدن، تجارت و نیرو به خاطر تعلل در اجرای پروژه های صنعتی و زیربنایی ایلام خصوصاً مجتمع پتروشیمی تذکر داد.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.