مشهد- یک فعال و کارشناس فرهنگی با بیان اینکه حضور کاروان های زیر سایه خورشید در کشورهایی که با فرهنگ تشیع آشنایی ندارند، اقدامی جدید و مهم است، معرفی هم‌زیستی مسالمت آمیز ادیان در ایران را به عنوان آموزه ای ناب از معارف رضوی دانست.

هم‌زیستی مسالمت آمیز ادیان در کشور آموزه ای از معارف رضوی است

به گزارش قدس آنلاین، وحید یامین پور روز پنجشنبه در نشست شورای ملی جشن های مردمی زیر سایه خورشید در حرم مطهر رضوی، گفت: حضور خدام رضوی در جمع افرادی که با امام رضا(ع) و معارف شیعه آشنایی ندارند، اقدام جدید و فوق العاده مهمی است.

یامین پور خاطرنشان کرد: حرکت مردمی زیر سایه خورشید این پیام را منتقل می‌کند که در زمانی که جهان در آتش تفرقه می سوزد، مکتب دینی ما بر وحدت مسلمانان تاکید می کند.

وی خاطرنشان کرد: باید به مردم و بویژه مسلمانان جهان نشان دهیم به برکت وجود حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی، حتی یکبار هم شاهد اختلاف و درگیری میان برادران شیعه و سنی در کشورمان نبوده ایم.

وی با بیان اینکه باید فیلم ها، آثار و محتواهایی به تناسب این موضوع ساخته و پرداخته شود، گفت: با حضور شخصیت هایی از ایران در کشورها به منظور ارائه واقعیت های جمهوری اسلامی علاوه بر معرفی شخصیت امام رضا(ع)، جمهوری اسلامی نیز تبلیغ می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.