رشتخوار -امام جمعه رشتخوار با قدردانی از حضور گسترده مردم ایران در پای صندوق های رای گفت:جای خوشحالی و تقدیر از حضور ۷۳ درصد مردم ایران در پای صندو ق های رای دارد.

سند ۲۰۳۰ و مهندسی غربی با مملکت امام زمان سازگاری ندارد

به گزارش قدس آنلاین  ،حجت ا لاسلام مهدی بهره مند در خطبه های نماز جمعه رشتخوار با اشاره به پایان رقابت های انتخاباتی  و آغاز رفاقت ها، خواستار کمک به محرومین، ایجاد اشتغال برای جوانان و رونق و کسب و کار در جامعه شد.

امام جمعه رشتخوار با تذکر به رییس جمهور منتخب خواستار توجه وی به رفع مسائل و مشکلات جاری کشور از جمله رسیدگی به وضع محرومان و وعده های و شعار های تبلیغاتی وی در دوران انتخابات از جمله افزایش وام ازدواج، توزیع سبد غذایی ۸ تا ده میلیون تومانی بین محرومین؛ دادن  یک و نیم میلیارد برای اشتغال روستاییان، لغو تحریم ها، از بین بردن قاچاق کالا در کشور با سرعت و پشکار شدید تر در کشور شد.

حجت ا لاسلام بهره مند همچنین  بر شفاف برخورد کردن با سند ۲۰۳۰ گفت:فرهنگ و مهندسی غربی با مملکت امام زمان سازگاری ندارد.

 وی در ادامه سخنانش با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت:ماه رمضان از چنان جایگاه و منزلتی برخوردار است که خداوند متعال، قرآن کریم را در این ماه و در شب قدر نازل کرده است.

حجت ا لاسلام بهره مند  ‌افزود: ماه مبارک رمضان  یکی از ماه های پر برکت الهی است که اگر نسیم آن در زندگی کسی وزدید ن گیرد تمام بد بختی ها و مشکلات از زندگی آنان خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.