بیرجند- امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: در حال حاضر زمان کار و اشتغال است و دولت باید شعار ها را کنار بگذارد و اشتغال ایجاد کند و مشکلات مردم را برطرف کند.

جامعه بدون عدالت جامعه اسلامی نیست/شعارهای دولت به عمل تبدیل شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت السلام علی رضایی بیرجندی ظهر امروز درخطبه های نماز جمعه شهرستان بیرجند ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان باید حواس معنوی  ما بزرگ شود و گسترش یابد.

وی افزود: چرا که امروز تمدن دنیا، جهان ما را گسترش داده است و دنیای ارتباطات ما نیز گسترش و حواس مادی ما در حقیقت بزرگ شده است بنابراین در ماه مبارک رمضان باید حواس معنوی  ما بزرگ شود و گسترش یابد.

امام جمعه شهرستان بیرجند با اشاره به انتخابات بیان کرد: مشارکت مردم در انتخابات بسیار خوب بوده است و این به دلیل رهبری ولایت فقیه است که مردم حضور پر رنگی داشتند و این حماسه بزرگ را آفریدند.

رضایی بیرجندی خطاب به رئیس‌جمهور منتخب تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب اگر می خواهد به وعده های خود عمل و انتظار دارد همه در این راه کمک کنند باید از شعار ها کنار رفت و عمل کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمان کار و اشتغال است و باید دولت شعار ها را کنار بگذارد و اشتغال ایجاد کند و مشکلات مردم را حل کند.

امام جمعه شهرستان بیرجند به سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و یادآور شد: سند ۲۰۳۰ یکی از مواردی بود که دشمن به وسیله آن فرزندان ما را به فساد نزدیک و از اسلام دور می کند است که خوشبختانه جلوی آن گرفته شد.

رضایی بیرجندی با بیان اینکه در حال حاضر آمریکا دنیا را به سمت آنچه که خودش می پسندد می برد اظهار داشت: در این راستا در حال حاضر صد نوع تئاتر با موضوع جدید شبانه در تهران روی صحنه می رود.

وی افزود: دشمن برای عوض کردن هویت ما شبانه روز کار می کند بنابراین ما باید هوشیار باشیم و از هر سمتی که دشمن برنامه ریزی می کند ما نیز برنامه ریزی کنیم و حس کنجکاوی فرزندان را برطرف کنیم تا دشمن نتواند طمع نفوذ کند.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت:در حال حاضر ما نمی‌توانیم با فرزندان خود صحبت و آنان را نصیحت کنیم زیرا دشمن فرزندان ما را جلو می برد ما باید هوشیار باشیم و اجازه نفوذ به دشمن ندهیم.

رضایی بیرجندی از ورود  پیکر ۱۳۰ شهید دفاع مقدس به کشور خبر داد و بیان کرد: ما نباید شهدا را فراموش کنیم بلکه باید به مسئولیت خود عمل کنیم و با هم متحد شده و تلاش کنیم تا خون شهدا پایمال نشود.

وی به مناسبت های هفته اشاره کرد و تصریح کرد: ۵ خرداد روز نسیم مهر و حمایت از خانواده زندانیان است در این راستا باید تلاش کنیم آسیب های اجتماعی کم شود تا محیط، محیطی عادلانه شود و بوی معنویت به سراغ ما بیاید.

امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه ما شعار زیاد می دهیم اما متأسفانه خوب عمل نکردیم افزود: در حال حاضر حدود ۲۲۳ هزار زندانی وجود دارد و باید به جایی برسیم که زندانی نداشته باشیم و انداختن این مسئولیت بر دوش دولت و قوه قضائیه درست نیست و باید همه در این راستا تلاش کنیم.

رضایی بیرجندی ۱۰ خرداد ماه روز جهانی بدون دخانیات را یکی دیگر از مناسبت های هفته عنوان کرد و یادآور شد: امید است در آینده مصرف دخانیات از محیط ما دور شود.

وی مهمترین مناسبت هفته را آغاز ماه مبارک رمضان دانست و گفت: ماه مبارک رمضان برای این است که ما طعم گرسنگی را باشیم و به فکر محرومان باشیم زیرا اگر عدالت در جامعه نباشد آن جامعه، جامعه اسلامی نیست.

امام جمعه شهرستان بیرجند خاطرنشان کرد: خدا نکند روزی سیاست مسئولان کشور ما طرفداری از ثروتمندان و درک نکردن فقرا باشد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.