امام‌جمعه قوچان گفت: سند ۲۰۳۰ یونسکو به دنبال سکولار کردن جامعه و هدف قرار دادن اصل و بنیان آموزش‌وپرورش و ایجاد فساد و تباهی و دور کردن جامعه از مسائل دینی طرح‌ریزی‌شده است.

سند ۲۰۳۰ یونسکو اصل و بنیان آموزش‌وپرورش را هدف قرار داده است

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قوچان در مصلای قبا بابیان این مطلب که مردم با حضور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت حماسه‌ای دیگر آفریدند گفت: مردم وجود تمام مشکلات و تنگناهای موجود با حمایت از اصل نظام و با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر قدرت جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت کردند.

وی ادامه داد: وجود انسجام و وحدت در میان مسلمانان و مردم موجب آن می‌شود که دشمنان به قدرت جمهوری اسلامی پی ببرند و حساب کار دستشان بیاید که نمی‌توانند صحنه جنگ در ایران به وجود بیاورند.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به وجود امنیتی مثال‌زدنی در ایران اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید به وعده‌های داده‌شده خود در ایام انتخابات عمل کند و تنها راه عملی شدن آن وحدت و کمک کردن برای رسیدن نظام به مسائل خود است.

حجه الاسلام محمدعلی دستجردی به سفر رئیس‌جمهور آمریکا به عربستان اشاره و تصریح کرد: آمریکا در این سفر با همکاری برخی همسایگان بی‌خرد، به دنبال ایجاد ائتلافی غربی، عربی علیه جمهوری اسلامی ایران و نیز مقابله با انصار الله بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان به نداشتن سود در سند ۲۰۳۰ یونسکو برای جمهوری اسلامی و طرح‌ریزی و نفوذ آن در مسائل فرهنگی و آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح نه‌تنها به دنبال سکولار کردن جامعه است، بلکه اصل و بنیان آموزش‌وپرورش را نیز مورد هدف قرار داده تا بتواند جامعه را به مسائل فساد و تباهی سوق و از مسائل دینی دور کند.

وی ادامه داد: مسئولین آموزش‌وپرورش حق اجرای این سند را در جامعه ندارند و باید بگذارند تا جامعه در مسیر اسلامی خود حرکت کند.

وی به فعالیت‌های عمرانی شهرداری در زمان انتخابات اشاره و گفت: مردم از نیمه کار ماندن کارهای عمرانی و آسفالت در سطح شهر گلایه‌های زیادی دارند، که امیدواریم مسئولین اتمام آن‌ها را فراموش نکرده و هرچه سریع‌تر اقدام لازم را انجام دهند.

حجه الاسلام محمدعلی دستجردی ماه مبارک رمضان را پله ترقی انسان‌ها برای پیشرفت خواند و افزود: روزه‌داری در ماه رمضان فقط نخوردن و نیاشامیدن نیست، بلکه روزه‌دار باید همه اعضا و جوارحش نیز روزه دار باشد و از فرصت‌ طلایی به دست آمده استفاده کند تا بتواند قله‌های بزرگ را فتح کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.