بشرویه -امام جمعه شهرستان بشرویه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مهمانی خدا گفت: میزبان این ماه پر برکت پروردگار بارک تعالی است و همه ما مهمانان این ماه هستیم و ثانیه ثانیه این ماه با ارزش و دارای برکت است.

ماه مبارک رمضان ماه رحمت الهی است

 به گزارش خبرنگار قدس انلاین از بشرویه، حجت الاسلام  شمس الدین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان جز ماه هایی است که بهترین ماه سال است و روزهای آن بهترین روزها است که برای توبه و استغفار بسیار این روز ها سفارش شده است.

امام جمعه شهرستان بشرویه ادامه داد:نفس روزه دار و خواب روزه گذار عبادت است و این نشان دهنده آن است که خداوند مهمان خود را بسیار دوست دارد و دعاهای آنان را استجابت خواهد کرد.
وی افزود: بهترین دعاهاو درخاست های ما از میزبان این ماه تنها پاک بودن نیت و دل ها است،ونیز تلاوت قرآن را که چه نیکو است که قران کلام الهی در جمع و بصورت دوره خوانی صورت گیرد.
امام جمعه بشرویه افزود: عمل افطاری،جز اعمال بسیار سفارش شده است که هر مؤمنی بتواند روزه برادر مؤمن را افطاری دهد دارای ارزش بالایی در پیشگاه خداوند است و از مردمی که می توانند در این ماه یتیمان و نیازمندان را اکرام کنند خاست تا این سنت حسنه را بیش از پیش انجام دهند.
وی ادامه داد: این ماه ماهی است که می توان با دور کردن کدورت ها و وصل دوباره سله رحم زمینه آشتی را فراهم کرد و خانواده ها را باهم دوباره آشتی داد.
شمس الدین به دیدار ترامپ و ولی عهد عربستان هم اشاره ای داشت و گفت:این دیدار بسیار حاشیه ای ها داشت که فروش ۱۱۰هزار میلیارد دلار برای خرید سلاح آن هم به کشوری که خود حامی تروریست ها و داعشی ها بود سبب شد که کشورهای خارجی به این حاشیه موضع بگیرند.
خطیب جمعه شهرستان بشرویه افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات تیری بر چشم دشمنان شد و باردیچر این مردم نشان دادند که ملتی با وحدت هستند و زیر بار استکبار نخواهند رفت.
وی همچنین به حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر هم اشاره داشت و گفت:کشوری که در آن زمان با دست خالی جنگید توانست جلو ۵۸کشور بایستد و با پشتوانه اش به ولایت و رهبری و اسلام فتح خرمشهر را به ارمغان آورند.
اصل بیانات مقام معظم رهبری در اجرای این سند این است که متاسفانه بدون هماهنگی این سند امضاشده است و. بنده از شورای نگهبان هم گلایه مند هستیم.
اینجا جمهوری اسلامی ایران است و مکتبش بر پایه اسلام است که ما اجازه نخواهیم داد نظام ما را غربی ها انجام دهند.
در همین بشرویه نیز به کودکان و مهد ها آموزش نقاط حساس بدن زن و مرد را آموزش می دهند
وی افزود:ما و مردم ولایت مدار شهرستان بشرویه این اقدام مهره های خاموش دشمن در قالب سند ۲۰۳۰و مقابله با شیوخ بحرین را محاکمه می کنیم.
شمس الدین افزود:ما باید در داخل کشور نسبت به فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری مطیع باشیم و نگذاریم فتنه گران با کمک غربی ها وحدت مردم را بر هم بزنند و آب به آسیاب دشمن بریزنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.