اهواز - رقابت های پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز سوت پایانش شامگاه چهارم خرداد ماه به صدا درآمد.

سوت پایان بازی انتخابات به صدا در آمد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، انتخابات شورای کلانشهر اهواز همزمان با سراسر کشور۲۹ اردیبهشت ماه گذشته آغاز و ساعت ۲۴ همان شب به اتمام رسید اما بحث شمارش آراء و ثبت صورتجلسات تا ۳۱ اردیبهشت ماه در حال انجام بود.
برخی کاندیداهای منتخب نشده در لیست های احتمالی در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه مقابل فرمانداری نسبت به اعتراض اقدام کردند.
چیزی نگذشت که سرپرست فرمانداری اهواز در سیمای مرکز خوزستان، خبرساعت ۲۳ حاضر و نتایج تا آن لحظه که بر اثر باز شماری آرای صندوق ها به دست آمده بود را اعلام کرد.
وی عنوان کرد که در این بازشماری نیز تخلفاتی از جمله اسکن بودن تعرفه ها و مخدوش بودن آراء بوده و با افرادی که چنین کارهایی را انجام دادند برخورد قانونی می شود.
در ادامه این جریان بازهم کاندیداها درب محل ستاد بازشماری ورزشگاه ۱۳ آبان واقع در منطقه امانیه تجمع و تحصن کردند. آنها همچنین خواستار ابطال انتخابات و بازشماری مجدد کل صندوق های آرای انتخابات و برخورد قاطع با عامل این اتفاقات شدند.
برخی از مسئولان خواستارپیگیری و برخورد قانونی با این افراد شدند.
مردم اهواز این روزها در و دیوار شهر اهواز به جای دیدن شادمانی از پیروزی انتخابات بعد از تحمل این پوسترها، بنرها شاهد عکس های کاندیداها و اعتراضات آنها را می بینند.
برخی ها این تخلفات را به قومیت ها و احزاب منتصب می دانند؛ نمی دانند مردم اهواز افرادی را می خواهند که به فکر شهر، مردم و حل مشکلات باشند نه اینکه با اعضای شورای شهر سیاسی و احزابی برخورد کنند.
بعد از گذشت ۵ روز از برگزاری انتخابات و بازشماری۹۲ صندوق رأی سوت پایان بازی شامگاه چهارم خردادماه به صدا در آمد و حالا نیز کاندیداهایی که به نتایج انتخابات معترض هستند اعتراض کتبی خود را به هیئت نظارت شهرستان تحویل داند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.