زنجان- امام جمعه زنجان به فرمایشات مقام معظم رهبری در خلق حماسه و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی توسط مردم با حضور در پای صندوق‌های رای گفت: سخنان و فرامین معظم‌له در همه امور فصل‌الخطاب است.

فرمایشات مقام معظم رهبری در هر امری فصل‌الخطاب است/ لزوم تلاش دولت برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: این مهم در ماه رمضان باید بیشتر مد نظر قرار گیرد.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خلق حماسه و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی توسط مردم با حضور در پای صندوق‌های رای اضافه کرد: سخنان و فرامین معظم‌له در همه امور فصل‌الخطاب است.

امام جمعه زنجان تاکید کرد: عمل به فرامین مقام معظم رهبری آن هم بی‌چون و چرا، به آن نمود واقعی ولایتمداری می‌دهد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به حضور 40 میلیون نفری در پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: این حضور لبیک به دعوت بوده و با چنین حضوری عزم و اراده ملی نمایان می‌شود.

وی مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات 29 اردیبهشت را چهار محور مورد تاکید دانست و گفت: این چهار محور بیش از هر موضوعی باید به نمایش گذاشته شد.

امام جمعه زنجان تبدیل رقابت‌ها به رفاقت را از دیگر توصیه‌های مقام معظم رهبری بعد از پایان انتخابات اعلام کرد و افزود: همه باید برای آبادانی ایران تلاش کنند.

خاتمی بر لزوم تلاش برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم تاکید کرد و ادامه داد: این مهم در سایه تلاش برای توسعه و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی محقق می‌شود.

 وی به سفر رئیس جمهوری آمریکا به عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: در این سفر رژیم آل سعود با امضای قرارداد چند صد میلیارد دلاری به مانند گاو شیردهی می‌ماند که بعد از دوشیدن باید سرش را برید.

امام جمعه زنجان با تاکید بر بی‌نتیجه بودن اقدامات امریکا در قبال ایران افزود: همانگونه که امام راحل فرموده‌اند، آمریکا نمی‌خواهد در منطقه آرامش برقرار باشد و حتی اگر کشورهای منطقه با یکدیگر درگیر نباشند هم خود این دولت وارد میدان می شود و دخالت می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.