خرم آباد- نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: عربستان خیال می‌کند با برقراری رابطه با آمریکا و انعقاد بزرگترین قرارداد خرید سلاح می‌تواند قدرتی در منطقه پیدا کند و می‌خواهد ایران را از حمله نظامی بترساند، اما آل سعود خیال حمله نظامی به ایران را به گور می‌برد.

عربستان خیال حمله نظامی به ایران را به گور می‌برد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ماه رمضان را ماه رسیدن به تقوا دانست و گفت: ماه رمضان ماه تقوا و پاکسازی دل و فرصتی برای خودسازی و تزکیه نفس و تقویت بنیه معنوی جامعه است و فرصتی برای تقوای فردی، اجتماعی و سیاسی است.

وی از مهمترین مشکلات جامعه امروز را ضعف در تقوای سیاسی عنوان کرد و افزود: اگر تقوای سیاسی وجود داشته باشد جامعه و مردم در سلامت هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان به مسائل مطرح شده در رقابت‌های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: اگر در دوران تبلیغات انتخاباتی برخی دچار بد اخلاقی، تهمت افترا و دروغ شدند جا دارد در ماه رمضان استغفار کرده و تقوای سیاسی در پیش گیرند.

وی تصریح کرد: مسوولان و زمامداران حکومتی بیشتر از همه مردم باید لباس تقوا پوشیده و تقوای سیاسی داشته باشند و آنچه در تبلیغات انتخاباتی بوجود آمد خصومت و کینه اتفاق افتاده است را باید به محبت و صمیمیت تبدیل کنند و دیگر حرف‌های نیش دار نزنند و تخریب نکنند چون اینها در اخلاق دینی جایی ندارد.

میرعمادی در ادامه حلول ماه رمضان را تبریک گفت و عنوان کرد :باید با دلی پاک و نیتی خالص وارد ماه رمضان شویم و باید طوری مهمان خدا شویم که اعمال ما مورد قبول قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد  به انتخابات هفته گذشته اشاره و بیان کرد:این انتخابات با مشارکت 73 درصدی مردم برگزار شد و شکوه دیگری از عظمت نظام و مردم شریف ایران به رخ دنیا کشیده شد و حماسه‌ و جلوه‌ای از مردم سالاری دینی بود.

وی به تشریح چهار مولفه بزرگ انتخابات پرداخت و گفت: اولین مولفه حضور حداکثری مردم بود، که بیش از 41 میلیون نفر در آن شرکت کردند و مولفه دوم رقابت جدی و نزدیک در این انتخابات بود و دیدیم هر کس هر حرفی داشت زد و حتی برخی حرف‌ها که مصلحت نظام نبود از سوی برخی زده شد.

میرعمادی ادامه داد: ویژگی دیگر انتخابات امنیت کامل آن بود و انتخابات در حالی برگزار شد که فضای جامعه امن و آرام بود.

وی سلامت و پذیرش انتخابات را از دیگر ویژگی‌های انتخابات اخیر برشمرد و افزود: هر چند تخلفاتی در انتخابات صورت گرفته و همه اذعان می‌کنند تخلفاتی صورت گرفته و در حال رسیدگی است، اما مردم و کسانی که پیروز نشدند بر خلاف فتنه گران 88 به نتیجه تمکین کردند و دیدیم 16 میلیون رای به قانون تمکین کردند و این نشانه پایبندی به انقلاب و دلسوزی برای انقلاب است.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: در فتنه 88 دیدیم عده‌ای چگونه دشمن را شاد کرده و خسارت مادی و معنوی به بار آوردند و همه باید از این قانونمندی درس بگیرند و در عین حال خواسته مردم این است که با متخلفین انتخابات برخورد قانونی و جدی صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: آنچه در این انتخابات مهم است، این بود که مردم دوباره سربلند بودند و مردم از نظام و رهبری دفاع کردند و دیدیم که مخالفین هم اعتراف کردند که ذکاوت و هوشمندی رهبر ایران بود که حتی مخالفان را هم پای صندوق کشاند، و لذا پیروز انتخابات مردم، نظام و رهبری بوده‌اند.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد ابراز داشت: مردم از رئیس جمهور منتخب انتظاراتی دارند که این انتظارات به حق است و چنانکه رهبر معظم انقلاب اعلام کردند باید به مشکلات روزمره مردم رسیدگی شود و برای پیشرفت و رشد اقتصادی جامعه گام‌هایی برداشته شده و اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری برآورده شود و عزت مردم ایران نیز در ارتباط با دنیا باید حفظ شود.

میرعمادی به سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به عربستان اشاره و عنوان کرد: این هفته ترامپ در اولین سفر خارجی خود به عربستان سفر کرد و ما باید خیلی هوشیار باشیم.

وی هدف ترامپ از سفر به عربستان را اخاذی و تامین پول آمریکا دانست و گفت: این اقدامات برای این جهت است که بتوانند ضربه‌ای به ایران بزنند. 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: عربستان خیال می‌کند با برقراری رابطه با آمریکا می‌تواند وزن خود را در منطقه ارتقا بخشد و با انعقاد بزرگترین قرارداد خرید سلاح، قدرتی در منطقه پیدا کند و می‌خواهد ایران را از حمله نظامی بترساند، اما ما به آل سعود می‌گوییم که شما خیال حمله نظامی به ایران را به گور خواهید برد.

وی خطاب به آل سعود گفت: شما پول مردم عربستان را به جیب آمریکا ریختید و می‌خواهید ایران اسلامی را تهدید کنید اما بدانید است سلاح‌ها بر علیه آل سعود به کار برده خواهد شد، آل سعود باید بداند اسلحه نمی‌تواند آنها را در قدرت حفظ کند همانگونه که رژیم شاهنشاهی به عنوان ژاندارم آمریکا در منطقه سلاح می‌خرید اما در نهایت در مقابل ملت ایران شکست خورد.

میرعمادی در ادامه به جنایات رژیم آل خلیفه و دستگیری شیخ عیسی قاسم در بحرین اشاره کرد و افزود: خط‌مشی آیت‌الله عیسی قاسم حفظ بحرین بوده است، اما وحشیانه به خانه این عالم ریختند و عده‌ای را شهید و مجروح کرده و ایشان را دستگیر کردند و متاسفانه مدعیان حقوق بشر در دنیا سکوت مرگبار کردند.

وی ادامه داد: رژیم آل خلیفه دست نشانده و مطیع دستورات رژیم صهیونیستی و آمریکا و آل سعود است و در حقیقت دستگیری شیخ عیسی قاسم قلب مسلمانان را آزرده کرد.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در پایان ضمن محکومیت جنایات آل خلیفه، خواستار پیگیری دستگاه دیپلماسی کشورمان برای آزادی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در کوتاه‌ترین زمان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.