سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هدف تیمش در بازی برگشت گلزنی است گفت: درست است که لخویا در تهران مساوی گرفته اما همین تساوی می‌تواند برایش مشکل‌ساز باشد.

برانکو تکلیف نقل و انتقالات پرسپولیس را مشخص کرد/ واکنش به حضور یک خارجی

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین عصر جمعه تیمش در ورزشگاه خیریه عمل به خبرنگاران گفت: شاید به نظر می رسد که لخویا به خاطر تساوی که در تهران کسب کرده است از ما جلوتر باشد و وضعیت بهتری داشته باشد اما همین تساوی می تواند برایش مشکل ساز شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نیمه دوم این دیدار در قطر برگزار می شود و باید به فکر پیروزی باشیم خاطرنشان کرد: من به پرسپولیس و بازیکنان خودم خوش بین هستم و برای گلزنی به قطر می رویم. 

وی ادامه داد: لخویا تیم خوب و منسجمی است. با این حال فکر می کنم کار برای هر دو تیم سخت خواهد بود چرا که هر دو تیم روزهای پایانی فصل فوتبالی را سپری می کنند و طبیعتا بازیکنان هم کمی خسته هستند.

برانکو در واکنش به این موضوع که «العربی» بهترین گلزن لخویا به بازی برگشت خواهد رسید گفت: اگر العربی بازی کند وضعیت آنها بهتر می‌شود. او آقای گل لیگ قطر است از زمان حضورم در عربستان و وقتی در الهلال بود او را می‌شناسم. او در محوطه جریمه خودش را خوب پیدا می‌کند. به هر حال او بازی کند یا نه شرایط متفاوت است. با حضور العربی لخویا قوی‌تر خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد سوپر جام و بازی با نفت تهران گفت: بازی می‌کنیم و با خوشحالی منتظر آن مسابقه می‌مانیم.

برانکو به پیگیری نقل و انتقالات این تیم در زمان حضور او خارج از ایران هم گفت: به باشگاه لیست داده‌ام و قطعا برای هماهنگی با هم در تماس هستیم.

وی در مورد بازیکنانی که مد نظرش است گفت: نام های زیادی را برای پرسپولیس مد نظر داریم اما قبل از هرچیز می‌خواهیم در خط دفاع تیم را تقویت کنیم اما در هر پستی یک بازیکن می گیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه پراهیچ در فضای مجازی از حضورش در پرسپولیس خبر داده است گفت: او بازیکن قابل توجهی است اسامی زیادی برای مذاکره داریم و خواهید دید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.