زیدان شنبه آینده این فرصت را دارد تا با تکرار عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ، یک رکورد تاریخی جدید برای رئال به ثبت برساند.

 زیدان: شکست از رئال در فینال غیرقابل هضم بود/ بوفون یک رهبر واقعی است

به گزارش قدس آنلاین، رئال که مدافع عنوان قهرمانی است، یک بار دیگر به فینال راه یافته و در صورت پیروزی بر یوونتوس، به اولین تیمی در لیگ قهرمانان بدل خواهد شد که دو بار متوالی قهرمانی را از آن خود می کند. زیدان معتقد است که با رونالدو هر چیزی امکان پذیر است.

به نقل از ورزش سه، او در همین رابطه به وبسایت یوفا گفت:« با رونالدو پیش از شروع فصل صحبت کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که در فصل جاری بیشتر از همیشه استراحت کند. او فرد باهوشی است و دلایلم را پذیرفت. رونالدو امسال بیشتر استراحت کرد؛ نه به این خاطر که در شرایط مطلوبی نبود؛ بلکه قصد داشتیم او در مقطع پایانی فصل که بازی ها سرنوشت ساز هستند، در اوج آمادگی باشد و همینطور هم شد. او حالا در بهترین شرایط ذهنی و بدنی قرار دارد.

وی افزود: رونالدو خستگی تمام سال های گذشته که ۶۰ یا ۷۰ بازی در طول فصل انجام می داد را در خود داشت و به این نتیجه رسید که بهتر است بیشتر استراحت کند. در وصف او نمی توانم جمله ای درست پیدا کنم. زدن بیش از ۴۰۰ گل برای رئال باورنکردنی است. با رونالدو هر چیزی امکان پذیر است.»

سرمربی رئال مادرید درباره شکست از رئال در فینال ۹۸ عنوان کرد:« من بازیکن یوونتوس بودم و پس از شکست از رئال، لحظات سخت و غمگینی را سپری کردم. تا مدت ها نمی توانستم آن ناکامی را هضم کنم. خوشبختانه چند سال بعد با پیراهن رئال توانستم قهرمان چمپیونزلیگ شوم.»

وی درباره بوفون نیز اینگونه توصیف کرد:« او یک رهبر متولد شده و در طول دوران طولانی فوتبالش، یک بازیکن خارق العاده بوده است. بوفون در زمین و بیرون آن، یک رهبر واقعی است و یک کاپیتان به تمام معنا.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.