بردسکن- مسئول ستاد نماز جمعه بردسکن برپالایش کردن برخی از اعضای ستاد نماز جمعه تاکید کرد.

اعضای ستاد نماز جمعه بردسکن نیاز به پالایش دارند

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام محرم مصوری امروزصبح  دراولین  جلسه ستاد نماز جمعه این شهرستان در سال جاری، بحث جوان گرایی در ستادهای نماز جمعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: در سال ۹۶  برخی از اعضای ستاد نماز جمعه پالایش خواهند شد و بیشتر به سمت جوان گرایی حرکت خواهیم کرد.

وی با اشاره به  اینکه ستاد نمازجمعه بردسکن ۱۰۰ عضو دارد گفت: بنا داریم براساس تقسیم بندی انجام شده هر هفته ۱۵ نفر از اعضای ستاد در مهیا کردن فضای مسجد برای حضور نمازگزاران  همکاری کنند.

وی  از فعال نبودن برخی از اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان گلایه کرد و گفت: متاسفانه از  ۱۰۰ عضو ستاد نماز جمعه در مناسبت های ملی و مذهبی که به حضور آنها نیاز است فقط چند نفر فعالیت چشمگیری دارند و مابقی در حاشیه قرار می گیرند و فقط اسم خود را یدک   می کشند.

حجت الاسلام محرم مصوری به اقدامات انجام شده  ستاد نماز جمعه  در طول سال گذشته اشاره کرد و گفت:  با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم می طلبد برای رفاه حال نمازگزاران تدابیر لازم اتخاذ شود که می طلبد هیات امناء مسجد جامع دراین زمینه برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان حضور مردم در مراسم نماز جمعه بیشتر می شود و به لحاظ فضا با کمبود مواجه  می شویم نیاز است صحن مسجد همانند سال قبل مسقف شود.

وی تشکیل جلسه دوره قرائت قرآن  هر روز در طول ماه مبارک رمضان ویژه اعضای ستاد نماز جمعه در محل بیت امام جمعه را مورد اشاره قرارداد و ازاعضای ستاد خواست دراین جلسه حضور فعالی را داشته باشند.

 امام جمعه موقت بردسکن  با بیان اینکه نمازجمعه یک قرارگاه فرهنگی است گفت: پایگاههای نماز جمعه بهترین مرکز  وحدت ، اتحاد و انسجام مسلمانان است و همه باید در کنار یکدیگر مدافع ارزش های انقلاب باشیم. 

وی در بخش دیگری از مطالبش به حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای دشمنان را در اهداف شوم خود ناکام کرد و درواقع مردم به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با آرای خود چشم دشمنان و فتنه گران را کور کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.