​ایلام- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: خانواده های ایلامی تحت حمایت دستگاه های حمایتی، در صورتی که یارانه آنها سه برابر نشده به دستگاه های حمایتی مربوطه مراجعه کنند.

دستگاه های حمایتی ایلام، موظف به رفع مشکل یارانه خانوارها هستند

علیرضا زرگوش روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه یارانه خانوارهای کم درآمد از ابتدای سال جاری سه برابر شده است، اظهارداشت: با سه برابر شدن میزان یارانه خانوارهای کم بضاعت، مستمری و یارانه آنها از طریق سازمان هدفمندی یارانه ها در پایان هر ماه به حساب سرپرست خانوارها واریز می شود.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که یارانه و مستمری خانواده تحت حمایت نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی افزایش نیافته بایستی برای رفع این مشکل به آن دستگاه حمایتی مراجعه کنند، افزود: کمیته امداد و بهزیستی در حال پایش اطلاعات خانوارها هستند و اگر افرادی هنوز یارانه آنها سه برابر نشده برای رفع مشکل و پیگیری آن به نهادهای مربوطه مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با اشاره به میزان یارانه خانوارهای تحت حمایت، خاطرنشان ساخت: با اجرای این طرح، خانوارهای یک نفره ۱۹۳ هزار تومان، خانوارهای دونفره ۳۴۰ هزار تومان، خانوارهای سه نفره ۴۶۰ هزار تومان، خانوارهای چهارنفره ۵۹۸ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۶۹۰ هزار تومان در ماه بایستی از سازمان هدفمندی یارانه ها دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.