کارگاه های آموزشی سبک زندگی با محوریت آموزش موضوعات سلامت محور به شهروندان منطقه ۱۹ در سراهای محلات آغاز می شود.

آغاز دوره های جدید سبک زندگی در جنوب شهر با موضوعات سلامت محور

  به گزارش «قدس آنلاین»،  حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان این خبر گفت: مقدمات لازم جهت تشکیل کارگاه های سبک زندگی سال گذشته صورت گرفت و امسال نیز این کارگاه ها در رابطه با آموزه های سلامت و بصورت تصویری در آمفی تئاتر سراهای محلات اجرایی می شود.

وی افزود: در همین راستا سی دی های آموزشی با محتوایی شامل موضوعات سلامت معنوی، دوری جستن از مصرف مواد و الکل، دوری جستن از مصرف سیگار و قلیان، تغذیه سالم، فعالیت جسمانی، ایمنی در زندگی و سلامت و زندگی ویژه یک گروه از مخاطبین ثابت ۲۰ نفره برگزار و پس از اتمام این دوره نیز گروه های جدید وارد این کارگاه ها می شوند.

بهرامی در ادامه به طرح و بررسی  مشکلات شهری شهروندان در جلسات فصلی شوراهای سلامت اشاره و بیان کرد: در این جلسات که با حضور شهردار ناحیه و معاون اجتماعی وی، شورایاران، مسئولان خانه های سلامت و نمایندگان ارگانهای مرتبط با حوزه سلامت تشکیل می شود شورایاران و مسئولان به اعلام مشکلات محله می پردازند تا در حضور نمایندگان مربوطه پیگیری و حل شود.

همچنین جلسات فصلی کانونها با حضور دبیران ۱۰ کانون سلامت سطح منطقه به منظور طرح موضوعات مرتبط با حوزه سلامت و برنامه ریزی درخصوص آموزش و ارتقاء مهارتهای شهروندان برای داشتن یک زندگی سالم به شکل مستمر در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.