فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: نیروهای مسلح با هر کسی که ایران را تهدید کند، مماشات ندارد.

 اگر دشمن به مرزهای ما چپ نگاه کند، پاسخ خود را خواهد گرفت/ امروز، خاکریزها شبکه‌های اجتماعی هستند

  به گزارش «قدس آنلاین»،  امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنگره شهدای دانشجوی استان همدان در مسجد دانشگاه بوعلی‌سینا، با بیان اینکه شهدا اسطوره و قهرمانان واقعی ما هستند، اظهار کرد: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در ذهن همه مردم ایران باقیمانده است.

وی با بیان اینکه جنگ یکی از مصادیق زشتی است که در آن خونریزی و جنایت رخ می‌دهد و برای هر دو طرف جنگ حتی برای آغازکننده آن چیزی جز پشیمانی ندارد، افزود: البته دفاع یک خواست مردمی است، دفاع شرافتمندانه یک مطالبه مردمی است که نتیجه آن استحکام باور ملی است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دفاع ما، عنوان مقدس به خود گرفت چرا که هیچ یک از شهدا سهم‌خواهی نکردند، تصریح کرد: هیچ‌یک از شهدا در وصیت‌نامه خود به دنبال مال دنیوی نبودند و تنها نقش خود را در جامعه ایفا کردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه مردم ایران با ولایت عهد بسته اند، اظهار داشت: امروز، تاسوعا، عاشورا و دفاع مقدس در قلب ما است به طوریکه جوان امروز که امام(ره) را ندیده و در زمان جنگ نبوده اند نیز عاشقانه آماده دفا از مملک هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز اگر دشمن بخواهد به مرزهای ما چپ نگاه کند و یا یاوه بگوید، پاسخ خود را خواهد گرفت افزود: فرزندان غیور ملت در ارتش آماده دفاع از ملت و مملکت هستند.

امیر اسماعیلی افزود: در دفاع مقدس در  ۴۰۰ نقطه یگان پدافندی داشتیم اما امروز این نقاط به ۳۷۰۰ رسیده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش در ادامه با اشاره به اینکه در دفاع مقدس ۲۱۰ هزار شهید تقدیم کردیم، ادامه داد: باید تابع ولایت باشیم تا عزتمند شویم چرا که دشمن دولت‌های زبون را تحقیر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات مردم پیروز شدند، افزود: دشمنان به دنبال تحریم مردم بودند که در انتخابات شرکت نکنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه در تهاجم فرهنگی تحریم نمی‌کنند بلکه مستقیم حمله می‌کنند، تصریح کرد: امروز، خاکریزها شبکه‌های اجتماعی هستند و باید در آن فعال بود.

امیر اسماعیلی ادامه داد: نیروهای مسلح ما با کسانی که ایران را تهدید کنند مماشات ندارد. این مجموعه تنها یک فصل‌الخطاب دارد و آن رهبری است که هر سخنی بگویند همان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.